رییس هیات شنا از دریافت مجوز سومین مدرسه شنا دراستان قم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 30 June 2023
به گزارش تابناک قم، امیر ملک محمدی، رئیس هیات شنا استان قم در گفت و گو با تابناک فم اذعان کرد: در ادامه توسعه مدارس شنا در استان قم سومین مدرسه شنا در استان مجو گرفت و رشد این رقم در دستور کار هیات و فدراسیون قرار دارد.
 
رئیس هیات شنا استان قم در تشریح ساز و کار دریافت مجوز مدرسه شنا اظهار کرد: استخر های فعال استان با رجوع به سایت فدراسیون و تکمیل مدارک لازم از سوی متقاضی و انجام بازرسی های لازم از سوی هیات شنا استان مجوز فعالیت استخر ها در حوزه آموزش شنا صادر خواهد شد که این امر مورد حمایت فدراسیون می باشد تا آموزش افراد در حوزه شنا توسط مربیان رسمی صورت بگیرد.
 
ملک محمدی ادامه داد: مدارس شنا می بایست به نام شخص حقیقی ثبت شود و از شرایط مهم آن داشتن کارت مربی گری رسمی فدراسیون، نداشتن سو پیشینه و عدم اعتیاد می باشد.
 
وی در راستای اقدامات علمی این هیات در حوزه مربیان گفت: دوره های باز آموزی مربیان درجه 3 و مربی گری درجه 3 آقایان زیر نظر مدرسین فدراسیون در ماه های جاری برگزار خواهد شد تا در حوزه مربی شنا در استان دچار چالش نباشیم و همچنین به مدیران استخر ها متذکر می شویم که می بایست صرفا از مربیان دارای کارت مربی گری و افاردی که بازآموزی سالیانه را گذرانده اند استفاده کنند.
 
رئیس هیات شنا استان قم همچنین از برگزاری دوره های استعدادیابی در مدارس شنا خبر داد و گفت: تا کنون در دو مدرسه قبلی و اکنون در سومین مدرسه شنا دوره های استعدادیابی برگزار شده است که طی آن در رکورد های محتلف به چند استعداد رسیده ایم.
یک‌ استخر دیگر در قم مجوز مدرسه شنا دریافت کرد / تعداد مدارس شنا در قم به رقم سه رسید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار