مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: استان ایلام از پتانسیل بالایی در رشته های ورزشی برخوردار است و باید استعدادهای ورزشی به خصوص در مناطق محروم و روستایی استان شناسایی شوند.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶ 01 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهباب شهبازی  اظهار کرد: با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در این استان حدود ۲/۰۴ مترمربع با استاندارد جهانی فاصله داردٖ؛ گفت: افزایش سرانه ورزشی در ایلام نیازمند احداث ۶۰ سالن و چمن ورزشی است.

وی با اشاره به برنامه های ورزش و جوانان برای توسعه امکانات ورزشی در مناطق محروم و روستاهای استان، افزود: هم اکنون سرانه ورزشی استان ۹۶ صدم مترمربع است در حالی که استاندارد جهانی سه مترمربع است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اضافه کرد: برای افزایش سرانه ورزشی و توسعه فعالیت های ورزشی در استان به خصوص مناطق محروم و روستاها، ۱۸ سالن ورزشی، ۳۴ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، پنج زمین چمن مصنوعی بزرگ و سه زمین چمن طبیعی بزرگ نیاز است.

شهبازی عنوان کرد: همچنین ۶ سالن ورزشی، ۱۵ زمین چمن مینی فوتبال روستایی، ۲ زمین چمن مصنوعی بزرگ و یک زمین چمن طبیعی بزرگ نیازمند تکمیل شدن هستد.

وی با اشاره اینکه پنج سالن ورزشی در استان ایلام نیازمند بازسازی و تعمیرات هستند، بیان کرد: بیش از ۳۳۴ میلیارد تومان برای تکمیل، احداث و مرمت این پروژه ها نیاز است./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار