رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا گفت: نگاه ما باتوجه به تراکم جمعیت شهر و نیاز جامعه‌ی امروز به تحرک و پویایی، «همگانی کردن ورزش دوچرخه سواری برای آقایان و بانوان» با حفظ تمامی شئونات در چارچوب قوانین و مقررات است.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 03 July 2023

نشست خبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا با اصحاب رسانه به مناسبت «همایش دوچرخه‌سواری» و «دومین کنگره ده‌هزار و چهارصد شهید استان مازندران» ، «طرح اوقات فراغت جوانانِ شهرستان نکا» و «جشن عید غدیر»، ظهر امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۲ در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

 

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عصر چهارشنبه در شهرستان نکا برگزار می‌شود  

ماشاءالله طرزه‌ای‌نژاد ضمن تبریک دهه‌ی امامت و ولایت اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان با هماهنگی و همکاری مجموعه شهری برنامه‌هایی را در راستای گرامیداشت دهه ولایت و طرح اوقات فراغت شهروندان‌مان برنامه‌ریزی کرد.

وی تشریح کرد: همایش دوچرخه‌سواری ویژه آقایان در سه رده سنی «نوجوانان و جوانان و بزرگسالان» در ساعت ۵ عصر روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه از جلوی فرمانداری شهرستان نکا به مقصد پارک ملت جنب رودخانه برگزار می‌شود و جوایزی همچون؛ سه دستگاه دوچرخه و چهارده جایزه یک میلیون تومانی و جوایز دیگر به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود که باتوجه به اینکه، کنگره ده‌هزار و چهارصد شهید نیز می‌باشد، خانواده‌های شهدا در تامین بخشی از جوایز کمک کردند.

 

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عصر چهارشنبه در شهرستان نکا برگزار می‌شود  

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا تشریح کرد: ما برنامه‌های همایش خانوادگی در سطح روستاها همچون؛ «همایش پیاده‌روی خانوادگی لیمونده و برگزاری مسابقه و جوایز با حضور بخشدار، ورزشکاران و سایرین»، و همچنین برگزاری «همایش پیاده‌روی روستای زرندین علیا را در راستای برنامه‌های محلات» و برگزاری «جشنواره بسیار خوب کودکان علوی و جوانان ورزش دوست علوی در شهدای گمنام» با حضور مجموعه هیأتهای ورزشی، ورزشکاران و مربیان را داشتیم.

طرزه‌ای‌نژاد عنوان کرد: همچنین دو برنامه «کلنگ‌زنی کتابخانه» و «برنامه‌های ورزشی» را نیز در عصر روز پنج‌شنبه در روستای تَلَم هزارجریب پیش‌رو داریم.

وی تصریح کرد: در همایش دوچرخه‌سواری، کلیه ورزشکاران آقا در سطح «آماتور، همگانی و حرفه‌ای» حضور دارند و هدف از برگزاری این همایش، «اوقات فراغت» ، «مبارزه با معضلات و مشکلات جسمانی همچون؛ فشار، چربی و قند خون، و مشکلاتی که در شهروندان جامعه به لحاظ کم تحرکی وجود دارد» و «ایجاد فرهنگ دوچرخه‌سواری» می‌باشد.

 

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عصر چهارشنبه در شهرستان نکا برگزار می‌شود
 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا خاطرنشان کرد: به دلیل تراکم بالای سایر برنامه‌های فرهنگی در صبح جمعه در سطح شهرستان، برنامه همایش دوچرخه‌سواری را به عصر روز چهارشنبه موکول کردیم زیرا همایش است نه قابلیت مسابقه.

طرزه‌ای‌نژاد با بیان اینکه، شهرستان نکا به لحاظ دوچرخه‌سواری تحرک و یک پویایی بسیار خوبی دارد بطوریکه؛ سال گذشته تیم آرویچ شرق استان توانست با اقتدار قهرمان لیگ برتر شود ابراز امیدواری کرد: هیأت دوچرخه سواری و مجموعه شهرستانی امسال نیز حضور فعالی در این زمینه داشته باشد.

وی گفت: نگاه ما باتوجه به تراکم جمعیت شهر و نیاز جامعه‌ی امروز به تحرک و پویایی، «همگانی کردن ورزش دوچرخه سواری برای آقایان و بانوان» با حفظ تمامی شئونات در چارچوب قوانین و مقررات است.

 

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری عصر چهارشنبه در شهرستان نکا برگزار می‌شود  

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا در پایان اعلام کرد: علاقمندان جهت شرکت در همایش دوچرخه‌سواری شهرستان می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۱۰۳۲۲۰ با آقای کاوه آهنگر دبیر همایش تماس گرفته و نام‌نویسی کنند.

خبر الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار