کارشناس و مدرس گردشگری، مهمترین عامل در جذب سرمایه‌های سرگردان به بخش گردشگری که منجر به سرمایه‌گذاری شود، جدیت بیشتر در امر تبلیغ صنعت گردشگری، به عنوان منبعی برای استخدام و بکارگیری افراد بیشتر عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 05 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «فریبا ملکی» افزود: انجام تلاش‌هایی در امر روشن ساختن ارتباط موجود بین صنعت جهانگردی و استخدام افراد و ارایه آمار و ارقام مربوط، پرهیز و جلوگیری از بروز مسایل دست و پا گیر از جمله موانعی است که در بخش جذب نیروی کار وجود داشته یا احیانا در سازمان‌ها و بخش‌های مختلف صنعت گردشگری وجود دارد.

وی اضافه کرد: جهت‌دهی برای رسیدن به نوآوری، خلاقیت و تشویق به امر تحقیق بیشتر در زمینه صنعت جهانگردی برای رسیدن به شرایط بهتر و جایگزینی نوآوری‌ها، رفع موانع در خصوص مسایل مربوط به صنعت گردشگری از طریق تقویت بخش خصوصی و روشن ساختن و تصریح به قوانین مربوطه را می‌طلبد.

کارشناس و مدرس گردشگری تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در امور زیربنایی کشور موجب گسترش و توسعه فرودگاه‌ها، جاده‌ها و خطوط راه آهن خواهد شد و در شکوفایی و رونق صنعت گردشگری بسیار مهم و اساسی خواهد بود.

وی همچنین گفت: انجام تلاش‌هایی برای شناساندن اهمیت صنعت گردشگری به مردم و این که افراد بدانند افراد بسیار زیادی در بخش‌های مختلف این صنعت مشغول بکار هستند یا می‌توانند بکار اشتغال داشته باشند در توسعه و صنعت گردشگری مهم خواهد بود.

ملکی، در پایان تلاش‌ در جهت افزایش سطح سواد و اجرای برنامه‌هایی برای تعلیم تخصص‌های لازم برای بهبود مهارت‌ها، خلاقیت‌ها و خدمات جانبی صنعت گردشگری را مورد تاکید قرار داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار