رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: هفت متهم تخریب خودروها در ورامین توسط پلیس شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 19 July 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان، سرهنگ دایوش صادقی‌فر روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع تخریب یک باب منزل و تعدادی خودرو پارک شده در خیابان شهید رجائی شهرستان ورامین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری ویژه سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران، تیم‌های ویژه عملیاتی بلافاصله تشکیل و با هماهنگی و دستور مستقیم دادستان ورامین در کمتر از ۱۲ ساعت هفت متهم اصلی شناسایی و طی عملیاتی در یک خانه مجردی دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی شرق استان تهران با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تاکید کرد: پلیس اجازه نمی‌دهد که عده‌ای هنجارشکن، نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند و با اینگونه افراد برابر با قانون و قاطعانه برخورد می‌شود.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار