ظهر امروز نمازگزاران شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا بعد از نماز جمعه، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 21 July 2023

به گزارش تابناک تهران، مردم مؤمن و انقلابی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا بعد از نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته طی فراخوانی که در سراسر کشور انجام شده بود، هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند و با سر دادن شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل خواستار برخورد قانونی با عاملان این حرکت زشت شدند.

مسیر راهپیمایی مردم قرچک از مقابل مصلای شهرستان تا مقابل آموزش و پرورش این شهرستان بوده است، مسیر راهپیمایی مردم ورامین از مسجد صاحب الزمان تا مقابل امام زاده سید فتح بوده است و مردم پیشوا در داخل صحن امام زاده جعفر بن موسی کاظم برادر امام رضا(ع) اجتماع کرده و این حرکت شیطانی و هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.

این حرکت شیطانی که برای دومین با دسیسه استکبار جهانی و مسؤولان کشور سوئد انجام شد، باعث انزجار مسلمین جهان شد، چرا که ادیان مختلف با یکدیگر مشکلی ندارند، بلکه این حرکت‌های زشت و ناپسند را استکبار و دشمنان قسم خورده اسلام برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار