امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : شهدای کربلا در واقع شهید امر به معروف و نهی از منکر هستند و نباید قیام عاشورا را فقط به یک واقعه دینی تعدیل کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 21 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود : به فرموده امام معصوم علاقه و حب امام حسین (ع) یکی از نشانه های شیعه بودن است و والدین باید در مراسم های عزای سالار شهیدان با فرزندان خود حضور یابند تا حسینی بزرگ شوند.

وی گفت : اکنون نیز احیا و اهتمام به فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث کم شدن منکرات و ناهنجاری ها می شود و رذائل کاهش پیدا می کند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : همایش بین المللی در اقصی نقاط جهان برگزار می‌شود و این امر بیانگر رویش سربازان کوچک امام زمان (عج) است و مادران با حضور در این مراسم شیرخورگان خود را با اهل بیت (ع) پیوند می دهند.

وی مطرح کرد :  دشمنان برای خاموشی عقده و ناتوانی خود قران کریم را به آتش می کشند و در داخل هم وابستگان داخلی نیز آنها برای رواج عفت زدایی و برهنگی تلاش می کنند و اکنون نیز با فرا رسیدن ماه محرم تلاش سازمان های جاسوسی غرب در داخل کشور کشاندن سازماندهی شده زنان نیمه عریان در مجالس عزا و در مکان های مقدس با هدف حرمت شکنی و قبح زدایی از دین است.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار گفت :  با توجه به اهمیت و نقش نماز جمعه برای مردم متدین ایران اسلامی، دشمنان از برپایی و اقامه نماز جمعه وحشت دارند و در این راستا تعداد زیادی از مردم نمازگذار و ائمه جمعه و جماعات را به شهادت رساندند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار