بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران امروز و فردا (۲ و ۳ مردادماه) در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب در ارتفاعات استان افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست. طی پنج روز آینده نیز تداوم نسبی هوای گرم پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 24 July 2023

به گزارش تابناک تهران، بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ مردادماه) در بیشتر نواحی استان با وزش باد نسبتا شدید، در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.

لازم به ذکر است امروز و فردا در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب در ارتفاعات استان افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست. طی پنج روز آینده تداوم نسبی هوای گرم پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

آسمان تهران فردا (۳ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۴ مردادماه) صاف تا کمی ابری، از بعداز ظهر افزایش باد،گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار