آیین تجهیز ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران استان اصفهان به اقلام ورزشی عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 25 July 2023

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در این آیین هدف از این اقدام را غنی سازی و کیفیت بخشی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان و همینطور توسعه ورزش همگانی، قهرمانی در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان اصفهان عنوان‌کرد .
جواد محمدی افزود: پس از این باید به امر استعدادیابی پرداخته شود که این مهم باید در پایگاه‌های مقاومت بسیج با کمک‌ متولیان ‌به منظور تقویت بدنه ورزش بسیج استان صورت گیرد.
وی با اشاره به ابتکار صورت گرفته در تهیه و بسته بندی بسته های ورزشی پایگاه ها گفت: هر یک از این بسته‌ها مزین به نام یک شهید و به نیت ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان است که یک کار بزرگ فرهنگی و ارزشی بشمار می‌رود.
مدیرکل ورزش وجوانان اصفهان با اشاره به تلاش جامعه ورزش در ایام محرم گفت: پایبندی به ارزش‌ها از ویژگی بارز ورزشکاران و مایه افتخار است که ورزشکار بانوی ما در مسابقات کشورهای اسلامی هنگام اذان به اقامه نماز می‌رود.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیزگفت: با توجه به اینکه تمامی جوانان توانایی استفاده از باشگاه‌های ورزشی را ندارند بهمین دلیل هر پایگاه بسیج را تبدیل به مکانی کردیم که در اختیار ورزش دوستان قرار بگیرد.
سردار مرتضی عمو مهدی افزود: در استان اصفهان سه هزار پایگاه بسیج در محله‌های مختلف وجود دارد که وظیفه جذب نوجوانان به مسجد، انجام فعالیت‌های دینی، معنوی، ورزشی و علمی را دارند.
وی اظهار کرد: از مجموع ۳۰۰۰ پایگاه در استان، ۱۲۰۰ پایگاه تجهیز ورزشی شدند و در راستای این اقدام، اداره کل ورزش و جوانان، سپاه بسیج استان و پایگاه‌های بسیج تلاش می‌کنند تا این اقدام برای سایر پایگاه‌ها نیز رقم بخورد.

سردار عمومهدی افزود: این اقدام ورزشی یک حرکت مومنانه بشمار می‌رود و باید قدر آن را بدانیم و از تمامی کسانی که در این راه همت داشتند قدردانی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار