همزمان با هفته درختکاری صورت می‌گیرد
تابناک: مدیر مجموعه تفریحی، فرهنگی ناژوان گفت: همزمان با هفته درختکاری بیش از 40 اجرای نمایش پرفورمنس در میدان‌های اصلی شهر اصفهان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ 07 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مرتضی رشیدی با اشاره به اینکه نمایش پرفورمنس برای نخستین بار در اصفهان اجرا شده است، اظهار کرد: ما به دنبال این بودیم که بتوانیم نظر مردم را به سوی اهمیت موضوع درخت و درختکاری جلب کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به این موضوع به این فکر افتادیم که کار نوع و متفاوتی را به مردم ارائه بدهیم، اضافه کرد: در راستای این موضوع به فکر اجرای نمایش پرفورمنس افتادیم که این نمایش برای نخستین بار در این حجم و وسعتی در اصفهان اجرا می‌شود.

مدیر مجموعه تفریحی، فرهنگی ناژوان با تاکید بر اینکه پر‌مورمنس مجسمه‌های زنده‌ای هستند که تصاویر مختلفی از خود نشان می‌دهند که این موضوع سبب جلب توجه مخاطبان می‌شود، تصریح کرد: وری ه اثر و نمایشی تابلویی نصب شده که حساسیت موضوع را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نفس به کاریم، از درختان نبریم، درخت برگ برنده زمین است و چنین شعار‌هایی عنوان هر یک از این نمایش‌ها است، ادامه داد: همزمان با هفته درختکاری بیش از 40 اجرای نمایش پرفورمنس در میدان‌های اصلی شهر اصفهان صورت می‌گیرد.

رشیدی با بیان اینکه بومی‌سازی در راستای اجرای مدل‌های انتخاب شده برای اجرای این طرح رعایت شده است، تاکید کرد: این مدال‌ها متناسب با فرهنگ ایرانی به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه چنین طرحی در تهران اجرا شده اما چنین کیفیتی را نداشته است، افزود: در این برنامه از 9 بازیگر در قالب 6 اثر استفاده شده است و آقای مرتضی بصراوی کارگردانی این کار را بر عهده دارند.

مدیر مجموعه فرهنگی، تفریحی ناژوان به هدف از اجرای طرح نمایش پرفورمنس همزمان با هفته درختکاری در اصفهان اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح این بوده که با شیوه‌ای نوین مردم را به اهمیت موضوع درخت و درختکاری آشنا کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار