رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک: شمار مراجعه کنندگان برای گرفتن خدمات به کلینیک درمان ناباروری در این بیمارستان نسبت به سال گذشته پنج برابر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۱۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 30 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر علی صدوق بیان کرد: ۵۴۴ زوج در چهارماه اول امسال برای درمان ناباروری به کلینیک ویژه درمان ناباروری این بیمارستان مراجعه کردند.

وی افزود: سال گذشته در نیمه اول سال، ۱۰۵ نفر و در نیمه دوم سال نیز ۳۰۱ نفر برای درمان به کلینیک این بیمارستان مراجعه داشتند.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تست آزمایش باروری ۳۵ نفر از مراجعه کنندگان با استفاده از شیوه‌های درمانی مثبت، ثبت شده است.

دکتر صدوق در ادامه خاطرنشان کرد: تفاوت هزینه مراجعان برای درمان ناباروری در این بیمارستان، یک دهم تا یک بیستم پیش‌بینی شده است.

رییس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) اراک گفت: کلینیک درمان ناباروری این بیمارستان در روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه در نوبت صبح فعالیت دارد و اتاق عمل جراحی نیز در روزهای زوج دایر است.

وی افزود: مراجعان برای دریافت خدمات از کلینیک درمان ناباروری بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک می‌توانند با شماره ۳۳۸۹۰ تماس بگیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار