آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان
در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 02 August 2023

به گزارش تابناک مازندران از جماران ، آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر در گفت و گویی اظهار داشت:

حجاب واجب شرعی و سیاسی است که رهبری فرموده‌اند و حرف حکیمانه و بسیار درستی است. لذا قانون‌گذاران باید براساس این مبنا که حجاب یک واجب شرعی است و هرکسی که از آن تخلف کرد از واجب شرعی تخلف می‌کند.

در قدم اول باید تذکر داد و نصیحت کرد و این درست است، ولی امروز این‌جور نیست که کسی به طور طبیعی مرتکب تخلف شرعی می‌شود. امروز این‌ها دستوری این کار را می‌کنند.

دیروز فیلمی را آورند که داخل فروشگاهی یک خانم روی صندلی نشسته و در حال خرید کالا هم دیده نشده بود. او بدون روسری نشسته بود و آقایی هم به او تذکر داد که خانم روسریت را درست کن و بلافاصله حرکت کرد. آن خانم پرخاشگرانه به سمت آن آدم حمله کرد و پیدا بود که این خانم یک جایی آموزش دیده و برای ایجاد بلوا و اغتشاش مأموریت دارد که امر به معروف و یا تذکر را بهانه بکند و پرخاشگری کند.

در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.

شما می‌دانید که خیلی از موسسات، ادارات فرهنگی و موسسات آموزشی و مراکز ورزشی زیر نظر دولت است. و دولت می‌تواند از همین‌جا شروع کند 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
اقای ...چرا مغل.. میکنید هیچکس درهیچ جایی اموزش ندیده این اموزش را اخوندا امثال شماها داده اید اگر شماها به وظیفه ذاتی خود عمل میکردید وبسمت سیاست نمیرفتید وهمه گرفتاری ملت را به امریکا نسبت نمیدادید وکشوررا به متخصصان میسپردید الان اوضاع اینگونه نبود همه شماها روحانیان خودتان را کنارکشیدید ارشاد را بدست ناجا سپردید که امربه معروف شرایط دارد که ناجا ان شرایط را ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار