سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه نگاهم در پذیرش مربیگری این تیم، قهرمانی در آسیاست، گفت: ترسو نیستم و این هدف را با همه وجود پیگیری خواهم کرد.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷ 03 August 2023

به گزارش تابناک گلستان به نقل از ایسنا، سیدمصطفی هاشمی شامگاه چهارشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ در جلسه‌ای که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مردم گرگان بسکتبال را به شکل کامل بلد هستند و به راحتی می‌توانند در ترکیب و حتی ارنج‌گذاری‌ها اظهار نظر کنند.

وی با بیان اینکه فراز و فرود‌های ورزش را می‌شناسم و امیدوارم روزی که می‌روم سربلند باشم، ادامه داد: برد و باخت برای بازی است و همه می‌دانند که پس از پایان بازی‌ها برنده و بازنده واقعی چه کسی است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه به دغدغه‌های تیم از قبیل تعصب هواداران، بازیکنان بومی و سایر موارد آشنا هستم، افزود: نگاهم در پذیرش مربیگری این تیم، قهرمانی در آسیاست و از آن جایی که ترسو نیستم، این هدف را با همه وجود پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به پیشینه ورزش بسکتبال گرگان، سرآغاز افتخارآفرینی‌ها را مدیون تیم قدرتمند دهه ۵۰ پرسپولیس گرگان دانست و خاطرنشان کرد: مطالبه هواداران گرگان قطعاً قهرمانی چهارم نیست، بلکه کسب عنوان و موفقیت در آسیا است و برای کسب پیروزی همه ما سهم داریم و باید نقش تأثیرگذار خود را ایفا کنیم.

هاشمی انتقال اعتماد به نفس به بازیکنان را لازمه اولیه کسب نتایج مثبت عنوان کرد و گفت: من در جذب بازیکن به همه ایران و ایرانی بودن باور دارم و نباید به تفکیک اقوام بپردازیم و یقیناً بسکتبال در گرگان دارای جایگاه بوده و باید آسیب‌شناسی کنیم که چرا طی چند سال اخیر بازیکن جدید در این خطه بسکتبال خیز تولید نشده است.

وی در خصوص کادر فنی تیم توضیح داد: معتقد هستم کادری انتخاب شود تا انتظارات تیم را برآورده کند.

سرمربی جدید شهرداری گرگان آموزش مربیان برای استعدادیابی و آموزش به بازیکنان خوب را یک اولویت مهم برای استان گلستان برشمرد و تصریح کرد: برای موفقیت در آسیا بازیکن ابزار است و باید خوب مدیریت شوند و حتماً قبل از سفر تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، بازیکنان داخلی و خارجی خود را انتخاب خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه اجرای بازی‌ها بسیار سخت است، اضافه کرد: سه ملی‌پوش و یک بازیکن خوب در پست یک از اول اضافه می‌کنیم و اگر یک بازیکن پنج از میانه راه به تیم ملحق شود، قطعاً می‌توانیم نتایج مدنظر را کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار