اردوی جهادی - پزشکی همراه به منظور غربالگری سلامت در سطح شهرستان قدس امروز/ جمعه/ در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ 04 August 2023

علی افشار مسئول درمانگاه حضرت مهدی موعود (عج) در حاشیه برگزاری این اردو به خبرنگار ایرنا گفت: امروز سپاه شهرستان قدس اردوی جهادی پزشکی ویزیت رایگان را به همت گروه های جهادی برگزار کرده و خدمات درمانی رایگان شامل، غربالگری قند و فشار خون، ویزیت رایگان پزشک، متخصص ارتوپد، متخصص گوش و حلق و بینی و متخصص پوست به شهروندان ارائه شده است.

افشار با اشاره به همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، تهران و ارتش و سپاه در این اردوی رایگان توضیح داد: ۴۵ نفر از داوطلبان این دانشگاه ها در تخصص های مختلف خدمت رسانی می کنند و در بخش زنان نیز علاوه بر ویزیت پزشک خدماتی نظیر پاپ اسمیر و معاینات سرطان های مختص زنان ارائه می شود.

مسئول درمانگاه مهدی موعود (عج) خدمات پاراکلینیک شامل سرم تراپی، نوارقلب، شنوایی سنجی و بینایی سنجی را نام برد و گفت: علاوه بر اینها شنوایی سنجی و بینایی سنجی و ویزیت متخصص پوست نیز به صورت رایگان انجام شد و علاوه بر آن مرکز درمانی حضرت مهدی موعود (عج) در مدت زمان ۶ماهی که از افتتاحش گذشته، زیر نظر سپاه شهرقدس با بخش های دندانپزشکی، زنان، آزمایشگاه، پاراکلینیکی و در بخش های پوست و مو مشغول خدمت رسانی به شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تا کنون ما خدمات جهادی را با سه گروه انجام دادیم، امسال هم توفیق پیدا کردیم در هفت تخصص پزشکی و درمانی به ارائه خدمت بپردازیم.

افشار افزود: با نقطه زنی های انجام شده توسط پایگاه بسیج شهرستان که مناطق محروم و نیازمندان را شناسایی کردیم، امروز از هشت صبح پزشکان مشغول ارائه خدمات هستند و مشاوره روانشناسی، اهدای داروی رایگان نیز از دیگر بخش های این خدمات است.

شهرستان قدس شهرستان قدس در جنوب غرب استان تهران است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار