در پی عدم پاسخگویی سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه؛
نبود کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت کرمانشاه معضلی است که بسیاری از مردم هنگام سوخت‌گیری با آن مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 05 August 2023

خبرگزاری تابناک-کرمانشاه؛ نبود کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت کرمانشاه معضلی است که بسیاری از مردم هنگام سوخت‌گیری با آن مواجه می‌شوند. 

این در حالی است که طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای هر جایگاه سوخت نسبت به تعداد سکوها و میزان مصرف بنزین، داشتن کارت سوخت آزاد متغیر است.

برخی جایگاه داران در کرمانشاه به دلایلی که مشخص نیست از ارائه کارت سوخت آزاد خودداری می‌کنند، بر همین اساس به سراغ برخی از رانندگان خودروهای سواری رفتیم تا پیگیر این موضوع شویم.

خانم ف.سلیمانی در گفتگو با خبرنگار کرمانشاه گفت: این سومین جایگاه سوختی است که برای دریافت بنزین آزاد مراجعه می‌کنم اما هر جایگاه از دادن کارت سوخت خودداری می‌کند.

وی گفت: با توجه به اینکه محل کار من خارج از شهر است و با شهر کرمانشاه فاصله دارد، سهمیه بنزین من زود تمام شده و در ماه ناچارم چندین بار از بنزین آزاد با مشقت استفاده کنم.

آقای الف.حیاتی هم در این خصوص گفت: با وجود مراجعه چندین باره به جایگاه‌های سوخت شهر کرمانشاه جایگاه داران از ارائه کارت سوخت امتناع می‌کنند.

وی گفت: در این شرایط ناچار شدیم بنزین آزاد تهیه کنیم و به لحاظ هزینه‌ای مقرون به صرفه نیست.


گفتنی است طبق اعلام رسانه‌ها هر جایگاهی که کارت سوخت ارائه ندهد کارتش ابطال و با آن برخورد می‌شود.



عدم پاسخگویی شرکت فرآورده‌های نفتی به خبرنگار تابناک در آستانه روز خبرنگار


با شرایط موجود پیگیر آن شدیم تا از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه پاسخی در این زمینه دریافت کنیم که مدیر این شرکت از انجام مصاحبه امتناع کرد

تذکر خبرنگار ما به روابط عمومی هم بی نتیجه ماند و با این وجود که اعلام کردیم موضوع عدم پاسخگویی را رسانه‌ای می‌کنیم و این اقدام را غیر حرفه‌ای خواندند!

به گزارش تابناک، چندی است برخی مدیران استان کرمانشاه با وجود تذکر استاندار و امام جمعه کرمانشاه مبنی بر لزوم پاسخگویی به رسانه‌ها بابت عملکردشان از پاسخگویی امتناع می‌کنند و لازم است مدیریت ارشد کرمانشاه به صورت جدی با مدیرانی که پاسخگوی عملکردشان به افکار عمومی نیستند برخورد کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار