عضو شورای شهر ایلام:
به گزارش عضو شورای شهر ایلام گفت: ایلام تشنه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی است.
کد خبر: ۱۱۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 14 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، عضو شورای شهر ایلام گفت: ایلام تشنه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی است.

حسین جوکار امروز اظهار داشت: بازار ایلام همانند کشور با رکود مواجه است و تا زمانی این وضعیت حاکم باشد قطعا ساخت و سازی وجود ندارد و اگر هم ساخت و سازی باشد بسیار اندک است.

عضو شورای شهر ایلام گفت: شهرداری ایلام اکنون با مشکل درآمد و بودجه و اعتبار مواجه است که امیدوارم هرچه سریع‌تر از این مشکل عبور کنیم. در عین حال شورای شهر و شهرداری برنامه‌های مختلفی در این راستا در دستور کار دارند.

وی ادامه داد: بر اساس بودجه پیش‌بینی شده در سال جاری باید فرهنگ‌سرای ارغوان تکمیل شود و دو میلیارد ریال برای تکمیل آن در نظر گرفته شده و معاون وزیر کشور نیز 500 میلیون تومان اعتبار به این مهم اختصاص داده است.

این مسئول اضافه کرد: در گذشته برای فرهنگ‌سرای ارغوان اعتبارات هنگفتی هزینه شده و نباید به اینگونه رها شود و اکنون در حال فرسودگی و از بین رفتن است و تصمیم بر این است اقداماتی در این راستا در آن محل اجرایی شود.

جوکار تصریح کرد: ایجاد فروشگاه برای پرسنل شهرداری در حاشیه فرهنگ‌سرای ارغوان یکی از برنامه‌های تدوین شده است که مد نظر قرار دارد و قرار است با اعتبار شهرداری اقلام مورد نیاز شهرداری و پرسنل خدوم آن تامین و عرضه شود.

عضو شورای شهر ایلام گفت: یک میلیارد تومان هم برای پارک تپه شاهد در نظر گرفته شده تا این پارک نیز مرمت و نوسازی شود.

وی در خصوص تعریض معابر اصلی شهر ایلام نیز ادامه داد: شورای شهر و شهرداری ایلام برای رفع مشکلات ترافیکی ایلام برنامه‌ریزی دقیقی را با استفاده از نظر کارشناسان و نخبگان انجام داده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: قطعا اجرای این طرح دارای نواقصی است اما باید بدانیم که ترافیک ایلام به طور کامل رفع نمی‌شود تنها به دنبال این هستیم که زمینه ترافیک ایلام را روان‌سازی کنیم.

جوکار تصریح کرد: قرار است خیابان آیت الله حیدری تا میدان 22 بهمن دو طرفه شود و خیایان‌های 24 متری اشرفی اصفهانی و 24 متری ولیعصر نیز دو طرفه می‌شود، همچنین قرار است از چهار راه رسالت به طرف میدان انقلاب و خیام و میدان شهدا نیز اقداماتی اینچنین انجام شود.

عضو شورای شهر ایلام گفت: شهردار ایلام نیز در این راستا اقداماتی انجام داده و در خصوص پمپ بنزین درون شهر ایلام نیز تفاهمی صورت پذیرفت و اکنون به صورت پارکینگ موقت برای مردم قابل استفاده شده است.

وی ادامه داد: قرار است در آینده این مکان ( پمپ بنزین بی‌طرف) به مجتمع تجاری تبدیل شود و دارای پارکینگ طبقاتی شود تا مردم از این مزیت بهره‌مند شوند.

این مسئول اضافه کرد: شهرداری ایلام باید به دنبال درآمدهای پایداری باشد که متاسفانه تاکنون در این راستا توفیقی حاصل نشده که امیدوارم در آینده این مشکل یعنی تامین اعتبار و درآمد پایدار برای شهرداری ایلام اتفاقات مثبتی روی دهد.

جوکار تصریح کرد: باید بخش خصوصی پای کار باشد و با نگاه به منافع مردم در راستای اجرای طرح‌های مختلف تلاش کنند تا بتوان در راستای ارائه خدمات به مردم خوب عمل شود.

عضو شورای شهر ایلام گفت: تاکنون شاهد سرمایه‌گذار قدری که طرح جالب توجهی را در ایلام اجرایی کند، نبوده و این یک معضل اساسی برای شهر ایلام است و این در حالی است که شهر ایلام بکر بوده و تشنه سرمایه‌گذاری که باید این مهم مد نظر مسئولان امر قرار گیرد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
همش شعار میدن بخش خصوصی پیش قدم شد ولی مسئولین شهرداری سنگ اندازی میکنند پارک چغاسبز که ازبین رفته تمام وسایل شهربازی اون زنگ زده ساختمان ی که بعنوان نمایشگاه فصلی است تخریب شده شهرداری حاضره ماهی چند میلیون به بگهبانان ساختمان خالی پرداخت کنه اما حاضر نیست ماهی چند میلیون بگیره و به بخش خصوصی واگذار کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار