شهردار بومهن گفت: امروز هشت مورد برنامه و پروژه با اعتبار یک هزار و چهارصد میلیارد ریال در شهر بومهن کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 07 August 2023

به گزارش تابناک تهران، بعد از ظهر امروز با حضور مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، فرماندار پردیس، معاونین فرماندار، اعضای شورای شهر بومهن و خانواده معظم شهدا مراسم افتتاح و کلنگزنی ۸ پروژه در این منطقه انجام شد.

مجتبی رضازاده شهردار بومهن در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه و مشخصات پروژه‌ها ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد: امروز با حضور مسوولان ۸ مورد رونمایی، کلنگزنی و افتتاح با اعتباری بالغ بر یک هزار و چهارصد میلیارد ریال را در این شهر داشتیم.

وی گفت: مهمترین پروژه افتتاح شده امروز لوپ دسترسی آزادراه تهران_پردیس به جاده قدیم از کمربندی جنوبی شهر بومهن، افتتاح فاز سوم پارک شقایق و کلنگزنی بزرگترین منبع ذخیره آب شهر بومهن با ۲ هزار متر مکعب گنجایش را داشتیم.

شهردار بومهن افزود: مهمترین پروژه ترافیکی شهر بومهن احداث روگذر بلوار امام خمینی(ره) با ۶۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار است که امروز با حضور مسوولان گلنگزنی شد.

رضازاده ادامه داد: طرح جهادی آسفالت بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان در شهر بومهن انجام و اهدای هدیه به قهرمان تکواندو جهان مرضیه خوش‌احول و تقدیر از یادمان شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های امروز بود.

وی تاکید کرد: دور سوم افتتاحیه‌های شهر بومهن در هفته دولت و با پنج پروژه که شامل سالن ورزشی، خانه فرخنگ شهروند، پارک کودک، تکمیل بوستان برکت انقلاب، افتتاح لکه اول پروژه بام بومهن در شهرک کشاورزی را خواهیم داشت.

شهردار بومهن با بیان اینکه ۵۵ هکتار فضای سبز شهرک کشاورزی تحویل شهرداری شده و طی چند مرحله پروژه بام بومهن تکمیل خواهد شد، ابراز کرد: ساخت اولین آمفی‌تاتر شهر بومهن با یک هزار و پانصد نفر گنجایش را در برنامه داریم که پس از طی شدن پروسه بازرسی و غیره در هفته دولت کلنگزنی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار