پس از دو سال از گذشت مرحله ششم شورا‌های اسلامی شهر، با اخذ رأی نهایی لغو ابطال انتخابات بومهن از دادگاه تجدید نظر شعبه ۲۶ دیوان عدالت اداری، مراسم تحلیف اعضای شورای شهر برگزار و بومهن امروز صاحب شورای شهر شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 07 August 2023

به گزارش تابناک تهران، مراسم تحلیف اعضای شورای شهر بومهن عصر امروز برگزار شد و پس از دو سال از گذشت مرحله ششم شوراهای اسلامی شهر، بالاخره بومهن امروز صاحب شورای شهر شد.

این اعضا با اخذ رأی نهایی لغو ابطال انتخابات بومهن از دادگاه تجدید نظر شعبه ۲۶ دیوان عدالت اداری، در فرمانداری شهرستان پردیس حاضر و در مراسم تحلیف در مقابل کلام الله مجید ایستاده و قسم یاد کردند، تا به تعهدات شرعی و قانونی خود پایبند باشند و با در نظر گرفتن جمیع جهات، به وظایف محوله خود در قبال مردم به درستی و باحسن نیت عمل کنند.

طی این مراسم که با حضور هادی رحمتی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، فرماندار پردیس، معاونین فرماندار و دیگر مسئولان شهری در سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد، اعضای شورای شهر بومهن پس از ادای احترام قسم‌نامه های مربوطه را خوانده و به پارلمان شهری وارد شدند.

هادی رحمتی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران درخصوص شورای شهر بومهن، اظهار کرد: دو سال از عمر شورا گذشته و دو سال از این زمان باقی مانده است و امروز تصمیم نظام و حاکمیت بر این بود که در شهر بومهن نظارت، عملکرد و اقداماتی که در حوزه مدیریت شهری انجام می شود، به دست پارلمان شهری و منتخبین مردم انجام شود.

وی گفت: امیدواریم در دو سالی که شورا نبوده و طی دو سال آینده که پالمان شهری مستقر می شوند، حفظ چهارچوب‌ها و رعایت این موضوع که در حوزه نظارت عمل کرده و حق دخالت در حوزه اجرا را ندارند عمل کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران افزود: برنامه ریزی و مدیریت راهبردی در شهر بومهن به گونه‌ای انجام شود تا مردم این قیاس را در انتهای دوره شورای شهر و مدت زمان نبود شورا، به صورت ملموس مشاهده کنند.

رحمتی تاکید کرد: با این مراسم در حوزه مدیریت شهری اختیار به عهده خود مردم واگذار شد و امیدواریم اقدامات در پالمان شهری با کیفیت بالایی رقم زده شود.

رحمتی تاکید کرد: از شورای شهر انتظار داریم تا با جدیت تحت چهارچوب برنامه‌های سالیانه‌ای که تصویب می کنند و با نگاه و برنامه پنج ساله مدیریت شهری را برای مردم ولایتمدار و سابقه چندین هزار ساله فضای توسعه شهری را در خور شان مردم این شهر فراهم کنند.

بنابراین گزارش؛ بهنام امینی، جهانگیر گراوند، ابراهیم جوانمرد، علی مردانی، محسن بخششی، محسن کمالی، یعقوب پازکیان، منتخبان انتخابات دوره ششم هستند.

همچنین مهدی درفکی، علی فلاح، علی غلامی، مرتضی احسانی و سپیده روشن ضمیر نیز ۵ علی البدل انتخابات دوره ششم شورای شهر بومهن هستند که نامشان به ترتیب در فرم شماره ۳۹ فرمانداری شهرستان پردیس درج شده، که در صورت خارج شدن احتمالی هر یک از اعضای اصلی می توانند به ترتیب الویت جایگزین شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار