مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد:
محمدرضا عظیمی‌زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان ‌ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار را به اهالی رسانه استان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲ 08 August 2023

 
به گزارش تابناک یزد، متن کامل پیام مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد به شرح زیر است:
 
‌بسمه تعالی
 
هفدهم مرداد ماه هر سال فرصت زیبا و مغتنمی برای یادآوری تلاش و مجاهدت طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم است که بدون ادعا در انجام رسالت خطیر خود جز رضای پروردگار و خشنودی بندگانش را طلب نمی‌کنند.
 
در حقیقت خبرنگاران نقش آفرینان مهم توسعه، عمران و آبادانی استان و کشور و بازوی توانای مدیریت شهری هستند و می‌توانند با انتقال ایده‌ها به عنوان مشاورانی امین و اتاق فکر مسئولان عمل کنند.
 
شهر پویا و امن به کمک اهالی رسانه دغدغه‌مند ساخته می‌شود زیرا خبرنگاران همواره در جستجوی حقیقت و بیان واقعیت‌ها هستند و انتقال صادقانه خبرها، برجسته کردن اخبار و امید آفرینی همواره از سوی خبرنگاران انجام می‌شود.
 
اینجانب روز خبرنگار را که با شهادت شهید والامقام  "شهید محمود صارمی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ا‌یرنا ) تقارن دارد به همه خبرنگاران بلنداندیشه استان که قلم و هنرشان را در راه ساختن شهری بهتر و شهروندانی آگاه‌تر به کار می‌گیرند، تبریک گفته و موفقیت روزافزون اهالی رسانه استان را در ادامه مسیر مقدس آگاهی بخشی جامعه از خدای متعال خواستارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار