شهردار ورامین گفت: بزرگترین سالن اجتماعات ۸۰۰ نفری ورامین در منطقه خیر آباد برای برنامه‌ها و همایش‌های شهرستانی در آینده نزدیک ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ 08 August 2023

به گزارش تابناک تهران، علیرضا مومنی شهردار ورامین در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در حال حاضر پل قاسم‌آباد چندین سال است که نیمه‌کاره باقی مانده است؛ متاسفانه راه آهن به وعده‌های خود در این خصوص عمل نکرده و فقط یکی از خطوط انجام شده است. اما شهرداری با توجه به مطالبات گسترده شهروندان، روکش آسفالت و روشنایی این محدوده را انجام داده است.

وی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ اعتبار خوبی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به موضوع بازگشایی و آزادسازی معابر اختصاص یافته است که بخش اعظم آن در پروژه کمربندی جنوبی ورامین صرف خواهد شد، همچنین طی سال جاری اقدامات خوبی در زمینه بازگشایی معابر در محدوده حادثه‌خیز امام‌زاده حسین رضا(ع) انجام می‌گیرد.

مومنی افزود: اولویت و شعار اعضای شورای شهر و مسئولان شهرستان، رسیدگی به محلات حاشیه‌ای و کم‌برخوردار است و بیشتر پروزه‌هایی که در شهرستان در حال انجام است، در حاشیه شهر مانند خیرآباد، گل تپه و سکینه بانو پیش‌بینی شده است.

شهردار ورامین ادامه داد: در خیرآباد کمربندی جنوبی در حال احداث است که با توسعه و بازگشایی آن، بسیاری از معضلات در این منطقه حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ساخت سالن اجتماعات ۸۰۰ نفری در خیر آباد برای برنامه‌ها و همایش‌های شهرستانی احداث خواهد شد.

مومنی به موضوع حمل و نقل اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه حمل و نقل عمومی ۴۵ دستگاه اتوبوس و ون جدید طی سال جاری به این ناوگان اضافه خواهد شد که تاکنون ۸ دستگاه تحویل شده و تا یکی دو ماه دیگر مابقی نیز تحویل می‌شود.

وی افزود: در هفته دولت، ۲ زمین چمن مصنوعی، یک ایستگاه آتش نشانی در محله کاظم آباد، ایجاد پروژه زیرساختی فیبر نوری، ساخت سوله چند منظوره حصارک و پروژه آسفالت مکانیزه در نقاط مختلف شهر که در حال انجام است، به بهره‌برداری خواهند رسید.

شهردار ورامین اظهار کرد: خرید ماشین‌آلات سنگین و تقویت تجهیزات برای پاسخگویی مطلوب در هنگام بروز بحران، از دیگر اقداماتی است که طی سال جاری توسط مدیریت شهری محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: بازنگری طرح تفصیلی شهر ورامین نیز از سال گذشته آغاز شده و اقدامات لازم توسط شهرداری در حال انجام است و البته موضوع می‌بایست در شورای‌عالی شهرسازی و معماری بررسی شود که پیگیر تصویب این طرح هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار