وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام گفت: 
وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با تابناک ایلام گفت: فاز جدید فرودگاه ایلام یکی از پروژه هایی که در سفر ریاست جمهوری در استان به بهره برداری خواهد رسید و تقدیم مردم خواهد شد. 
کد خبر: ۱۱۱۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 10 August 2023

فاز جدید فرودگاه ایلام در سفر ریاست جمهوری به بهره برداری خواهد رسید

مهرداد بذرپاش در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام در خصوص افزایش پرواز های فرودگاه شهدای ایلام گفت:  به همت مدیران استان و استاندار محترم جلسات خوبی در تهران برگزار شد و مصوبات بسیار خوبی گرفتند که در همان ایام سفر ریاست جمهوری اطلاع رسانی خواهد شد. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  فرودگاهی که با این عظمت ساخته شده است و  ترمینال جدیدی که قرار است به بهره برداری برسد  نیازمند افزایش تعداد پروازها است و پرازها در همان ایام اطلاع رسانی خواهد شد. 

بدزپاش همچنین افزود:  بازدیدی از فرودگاه داشتیم در مراحل انتهایی قرار دارد و سفر بنده هم مقدماتی است برای سفر ریاست جمهوری که انشالا  بعد از ایام اربعین انجام خواهد. 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت داخل در حمل و نقل عمومی،  گفت:  مشکلاتی در گذشته داشتیم تعداد ناوگان کم شده بود، ناوگان ها در حمل و نقل عمومی بخاطر جذابیت هایی که سایر بخش ها  مانند شرکت ها و کار خانه ها داشتند،  به این بخش ها رفتند و مشغول بکار شدند. 

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تا پایان دولت هر جایی به ما جواب بده تولید داخل از تولید داخل استفاده می کنیم و هرکجا اقتضا کند از واردات استفاده می کنیم. 

مهرداد بذرپاش تصریح نمود:  در بودجه امسال این مجوز را داریم که خودروهایی با کارکرد کم  و سال ساخت کمتر بتوانیم واردات انجام دهیم. 

وی در پایان گفت:  این در دستور کار است یعنی،  حداکثر تا جایی که امکان دارد از تولید داخل و هر کجا جواب ندهد از واردات استفاده کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار