پلیس راهور فراجا با اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته، اعلام کرد که برخی محور‌های مواصلاتی ممکن است یکطرفه شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ 15 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» طبق اطلاعیه پلیس راهور تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان (کرج-چالوس) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

به علاوه تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس نیز کماکان ممنوع است.

طبق جدول محدودیت‌های پلیس راهور تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار