در پی هشدار سایت تابناک درباره بازارگرمی و تبلیغات مجانی یک ایرانی مقیم کانادا با اسم پرسپولیس، این باشگاه بیانیه ای علیه این فرد صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 17 August 2023

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدتی است که شخصی دو ملیتی که در کانادا سکونت دارد و مدعی شهرت در کسب و کار خودش است، وعده کمک به پرسپولیس و خرید بازیکن برای این باشگاه را در صفحات اجتماعی برای هواداران ساده لوح مطرح می‌کند و از این راه برای خودش شهرت و پول دست و پا کرده است.

 

شیاد مجازی که با اسم پرسپولیس کاسبی می‌کند

تابناک دو هفته قبل نسبت به این فرد و کلاهبرداری وی به مدیران باشگاه  پرسپولیس و هواداران این تیم هشدار داده بود؛ اما حالا پرسپولیس در بیانیه‌ای رسمی از این فرد اعلام برائت کرده و دست او را برای طرفدارانش رو کرده است.

 

مشخص بود که این فرد یک شیاد فضای مجازی است و برخی کانال‌ها و شبکه‌های خارج نشین برای او با اسم پرسپولیس تبلیغ می‌کنند. حالا دیگر فردی با هویت الکس حاجی تقی نمی‌تواند خودش را با دروغ و خبرسازی به پرسپولیس منتسب کند.

فردی که سال‌هاست پناهنده شده اما ادعای خرید باشگاهی در سطح پرسپولیس را دارد، مشخص است که راه تبلیغ مفت و مجانی برای اسم خود را یافته و روی سادگی هواداران حساب باز کرده است. آخرین دروغ و خالی بندی این شخص، پرداخت هزینه انتقال یک بازیکن خارجی خوب به پرسپولیس بود که پوچ و تهی از آب در آمد.

بیانیه پرسپولیس در این زمینه را بخوانید:

شیاد مجازی که با اسم پرسپولیس کاسبی می‌کند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار