معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۴۰۰ مادر باردار نیازمند زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 16 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» شاپور قاسمی افزود: این مادران ماهانه سبد معیشتی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد امام (ره) البرز را دریافت می کنند .

وی بابیان اینکه یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوارهای نیازمند مساله سوءتغذیه است، گفت: این سبد معیشتی برای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند غیر مددجو که توسط شبکه های بهداشت و درمان استان البرز به این نهاد معرفی شدند ارایه می شود .
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز یادآور شد: براین اساس زنان باردار و شیرده اقشار آسیب پذیری که دچار عارضه کم خونی و کم وزنی هستند توسط شبکه بهداشت، شناسایی و جهت تعیین سطح نیازمندی و سایر اقدامات بهداشتی به این نهاد معرفی می شوند.
وی افزود: پس از شارژ ماهانه کارت، سرپرست خانوارهای مشمول طرح می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین‌شده سبد حمایت غذایی را دریافت کنند.
قاسمی به اجرای طرح هم‌سفره باهدف تلاش در راستای رفع سوءتغذیه کودکان کمتر از پنج سال نیز اشاره کرد و گفت: این طرح به‌منظور تامین حداقل نیاز غذایی کودکان نیازمند که سرپرستان آنان توانایی مالی کافی را ندارند اجراشده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به اینکه کمک‌هزینه لوازم مصرفی و نگهداری بیماران سالمند، ماهانه پرداخت می‌شود، افزود: برای مراقبت ۵۰ بیمار مددجوی سالمند که امکان نگهداری آنها در منزل نیست به آسایشگاه کهریزک معرفی و بستری شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار