استاندار ایلام خبر داد؛
استاندار ایلام اظهار داشت : همزمان با اولین روز از ماه صفر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در ایلام پایتخت خادمان زائران اربعین بعد از نماز جمعه بطور رسمی شروع شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 18 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در حاشیه رزمایش بزرگ آغاز به کار موکب های خدمات رسان اربعین استان ایلام  اظهار داشت : شالوده و اساس این کاروان حاضر در رزمایش برگرفته از ارادت و علاقه خالصانه خانواده ها و مسئولان ایلامی به اهل بیت و زائران این خاندان مکرم است.

وی افزود : کاروان خدام زائران اربعین امروز با آمادگی کامل و پس از اقامه نماز جمعه حرکت خود به سمت مهران جهت خدمت گذاری به زائران در نقطه صفر مرزی را شروع کرد.

بهرام نیا ادامه داد : خادمان اربعین با روحیه ای مضاعف خدمات رسانی به زائران را به حد اعلا خواهند رساند و سفری ارزان، خوش و ایمن را برای زائران رقم می زنند.

وی گفت :  هرچند حرکت کاروان خادمان زائران اربعین از شهر ایلام به سمت مهران و نقطه صفر مرزی است، اما خدمات رسانی به زائران در سراسر استان و در طول مسیر تردد زائران انجام می گیرد.

 استاندار ایلام مطرح کرد : خدمت رسانی به زائران توسط مردم و مسئولان نشات گرفته از علاقه و نوکری آنها به اباعبدالله (ع) است و اکنون درخت اربعین بارور شده و خادمان با خدمات رسانی مطلوب، کمی و کیفی به زائران ثمره این درخت را به کام زائران می کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار