نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت‌: برگزاری برنامه‌هایی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان می‌تواند راه کمال و حقیقت را به آیندگان و نسل جوان معرفی کند.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ 18 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد،

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با بزرگداشت مقام شهدا و تداوم راه آنها همواره توصیه‌ها و فرمایشات مهمی داشته اند که شایسته است این سخنان منتشر شود.

امام جمعه یزد با اینکه برگزاری مراسمی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان کار بسیار ارزشمند و کاری خدایی است، ادامه داد: این یادواره‌ها و مناسبت‌ها می‌تواند راه کمال و حقیقت را به آیندگان و نسل جوان معرفی کند.

آیت الله ناصری افزود: تاثیرگذاری ‌ای که شهدا در بقای اسلام و حفظ انقلاب داشته‌اند و فضیلت کار آنها باید بازگو شود و این عظمت راه شهدا باید نشان داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهدا راهی را رفتند که اولیا و اوصیا الهی توصیه کردند و شما می‌توانید در برنامه‌هایی مانند یادواره شهدای خبرنگار استان این راه و حرکت خدایی را الگوسازی کنید و این برنامه‌ها اثر معنوی و وضعی خود را در جامعه می‌گذارد.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: آرزوی انسان‌های وارسته‌ای مانند شهید سردار سلیمانی شهادت بود که از بصیرت سردار دلها نشئت گرفته بود و ما باید عشق به شهادت و خدمت و فداکاری در راه خدا را در دل‌های مردم شعله ور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در برنامه‌های تجلیل از شهدا و تکریم خانواده آنها باید ارزش‌ها تبیین شوند و راه شهدا را زنده نگه داریم و روحیه جهادی شهدا را به ادامه دهندگان راه آنها معرفی نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار