مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: احداث پایگاه جاده‌ای اردبیل - سرچم در حال رایزنی است که امیدواریم با ورود مسئولان و نمایندگان استانی این موضوع در اسرع وقت به نتیجه برسد.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 19 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، حمید قویدل صبح شنبه در دیدار با نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به پرتردد بودن مسیر اردبیل - سرچم ایجاد پایگاه بین جاده‌ای در این مسیر یکی از دغدغه‌های هلال احمر است.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود با ورود مسئولان هر چه سریع‌تر احداث این پایگاه در مسیر اردبیل - سرچم آغاز شود، خاطرنشان کرد: وجود این پایگاه جاده‌ای در این مسیر ضروری است تا بتوانیم از بار حوادث ناشی از تصادفات جاده‌ای به ویژه تلفات جانی در این مسیر بکاهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین خواستار افزایش اعتبارات آموزشی از محل اعتبارات شخصی نمایندگان استانی به این جمعیت شد و تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار در ارتقای تجهیزات کمک آموزشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل اقدامات مؤثری صورت می‌گیرد.

در این دیدار همچنین صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در تمامی اتفاقات کشور نقش پررنگی دارند و مسئولان نیز باید بتوانند جوابگوی دغدغه‌های این سازمان و کمک حال آن‌ها باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار