مدیرکل بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه زلزله ۳.۹ ریشتری دماوند تخریب و خسارت جانی نداشته است، از مردم خواست آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 19 August 2023

به گزارش تابناک تهران، حامد یزدی مهر، عصر شنبه با اشاره به وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی دماوند اظهار داشت: خوشبختانه این زمین لرزه تا کنون هیچ گونه تخریب و خسارتی برجای نگذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های خدمات رسان و فرمانداری دماوند در حالت آماده باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز شاهد پس لرزه ای به قدرت ۲.۵ ریشتر در ساعت ۱۴:۴۲ در عمق هشت کیلومتری زمین بین استان‌های تهران و مازندران بودیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند افزود: ضروری است که اعلام کنیم، طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در جریان این زلزله، گزارشی از تخریب منازل مسکونی نداشته‌ایم و خسارت‌های مادی خاصی نیز اعلام نشده است.

یزدی مهر از مردم خواست، ضمن حفظ آرامش و خونسردی و رعایت نکات مورد نظر ایمنی، از شتابزدگی جدا خودداری کنند و تاکید می شود که پس از وقوع زلزله امروز تاکنون گزارش نگران کننده‌ای به اداره کل مدیریت بحران استان تهران ارسال نشده است.

به گزارش ایرنا، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر حوالی دماوند، تهران را در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، در ساعت ۱۳:۴۸ امروز شنبه به لرزه درآورد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار