مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز در اردبیل شاهد آسمانی غالباً نیمه ابری توام با رخداد تندبادهای موقتی و رگبار باران و رعدوبرق خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ 20 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، مجید کوهی در گفتگویی در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی جو استان تا عصر امروز ناپایدار است، اظهار کرد: در غالب مناطق استان همچنان شاهد آسمانی غالباً نیمه ابری توأم با رخداد تندباد‌های موقتی و رگبار باران و رعدوبرق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا نیز نسبت به روز‌های گذشته کاهش نسبی می‌یابد، افزود: توجه به هشدار سطح زرد شماره ۳۹ اداره کل هواشناسی استان اردبیل برای مردم توصیه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از فردا تا روز‌های پایانی هفته جاری، جو استان پایدار همراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی، در برخی شهرستان‌های مجاور با کوهستان سبلان رشد ابر‌های همرفتی و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

کوهی با تاکید بر رعایت توصیه‌های ایمنی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روز‌های آینده لحاظ خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل ، هواشناسی ، تندباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار