معاون استاندار تهران گفت: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن‌ها وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتما به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 21 August 2023

به گزارش تابناک تهران، هفتادوششمین جلسه کارگروه ویژه ساخت‌وسازهای غیرمجاز استان با موضوع «بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان فیروزکوه» به ریاست میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و با حضور محمد حیدری‌منش فرماندار شهرستان فیروزکوه، صادقی شهردار فیروزکوه، شجاع شهردار ارجمند و برخی مسؤولان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در این جلسه اظهار کرد: با توجه به میزان ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان، تشکیل منظم جلسات شهرستانی و اکیپ‌های گشت‌زنی و کمیته پیشگیری از تصرفات با محوریت فرمانداری شهرستان جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی در جهت برخورد جدی و قانونی با متخلفین حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.

وی با اشاره به به لزوم پیگیری اقدامات پیشگیرانه افزود: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی می‌بایست با تقویت اکیپ‌های گشت‌زنی به صورت جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: همکاری و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار موثر است و هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد پذیرش نخواهد بود.

غراوی در ادامه افزود: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد و همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتما به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار