مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه شهدای رسانه در خط جهاد تبیین انجام وظیفه کرد‌ند، گفت:‌ بزرگداشت این عزیزان در دومین یادواره شهدای رسانه استان تبیین راه خبرنگاران امروز است.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 21 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، احسان عابدی دبیر شورای اطلاع رسانی استان یزد اظهار کرد: رسانه یکی از ارکان مهم هر جامعه‌ای است که می‌خوا‌هد خودش را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

وی ادامه داد: ‌به لطف خدا درحال حاضر در شرایطی قرار گرفته ایم که مجموعه رسانه‌های استان و قاطبه خبرنگاران ما در مسیر انقلاب اسلامی قلم می زنند و دغدغه‌شان تبیین اخبار و رویدادها و پیشرفت‌هایی است که کمک کرده است تا جمهوری اسلامی ایران به رشد و بالندگی برسد.

عابدی افزود: اینکه در حوزه رسانه شهدایی داریم که جانشان را فدای آرمان شان کردند، نشان دهنده این مطلب است که اصحاب رسانه دغدغه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را داشته‌اند و وظیفه ماست که یاد و خاطره‌شان را گرامی بداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه استان، ‌خاطرنشان کرد: بزرگداشت مقام این شهیدان عزیز کمکی است برای تبیین راه خبرنگاران امروز و همه کسانی که در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند باید شهدای رسانه را الگو قرار دهند.

عابدی ادامه داد: امروز اگرچه ما بحث جنگ نظامی و سخت ر‌ا نداریم اما در جنگ نرم نابرابری قرار گرفته‌ایم و در چنین شرایطی رهبر فرزانه انقلاب حکم جهاد تبیین برای همه مردم به خصوص خبرنگاران و اهالی رسانه صادر کرده اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گفت: بنابراین انتظار و توقعی که از عزیزان رسانه وجود دارد این است که خود را در راه و مسیر جهاد تبیین قرار دهند و خود را سرباز این جهاد بدانند.

وی افزود: شایسته است خبرنگاران استان تلاش کنند تا هر قلمی که می‌زنند، رسالت خطیر خود را مدنظر قرار دهند و کمک کنند کشورمان یک گام به جلو به سمت پیشرفت و تعالی بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران دومین یادواره شهدای رسانه استان و سازمان بسیج رسانه استان برگزاری این یادواره را کار ارزشمند و شایسته‌ای دانست و اظهار امیدواری کرد‌: ‌همان طور که شهدای رسانه در خط جهاد تبیین انجام وظیفه کرده اند، ‌مجموعه فرهنگی و اهالی رسانه استان هم این مسیر را ادامه دهند و نگذارند راهی که این شهیدان والامقام رفته اند، ناتمام بماند.

گفتنی است دومین یادواره شهدای رسانه استان در سه‌شنبه شب ۳۱ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل امام‌زاده سید جعفر محمد (ع) و به همت بسیج رسانه یزد برگزار می‌شود، ‌از کتاب زندگی نامه شهید رسانه استان شهید حمید دانشجو با عنوان خون نگار رونمایی و در این یادواره از ۱۳ خانواده شهدای رسانه تجلیل می‌گردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار