مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بعد از استان تهران، گلستان با ۹۰ نقطه حادثه خیز، دومین استان دارای نقاط حادثه خیز کشور به شمار می رود.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 21 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از مهر، قاسم غریب آبادی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: در استان به لحاظ نیروی انسانی استخدامی در این دستگاه وضعیت خوبی نداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بابیان اینکه ۲۵۰ نیرو در سازمان به عنوان کارمند مشغول هستند، افزود: این تعداد نیرو هم همگی قرارداد مستقیم با جمعیت هلال احمر ندارند.

وی ضمن بیان این مطلب که اعتبارات سازمان در دولت قبل مطلوب نبود، اضافه کرد: با این حال در هفته ماهه سال ۱۴۰۰ تاکنون جذب اعتبار، رشد مطلوبی داشته است.

غریب آبادی ادامه داد: اعتبار جمعیت هلال احمر در حوزه تملک دارایی در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان رسید که سال جدید این رقم افزایش هم خواهد داشت.

وی بخشی از این اعتبارات را در بخش ساخت پایگاه‌های بین جاده‌ای و انبار‌های پشتیبانی و ذخیره کالای استراتژیک دانست و گفت: نیاز است تا پایگاه‌های بین جاده‌ای افزایش یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیشترین حوادث در استان را مربوط به جاده و کوهستان اعلام کرد و افزود: بعد از تهران، گلستان با ۹۰ نقطه حادثه خیز، دومین استان دارای نقاط حادثه خیز کشور به شمار می‌رود.

وی گمشدگی در کوهستان و سقوط از ارتفاع را از دیگر حوادث پرتکرار استان برشمرد و گفت: امیدواریم با آموزش و فرهنگ سازی این میزان مخاطرات کاهش یابد.

غریب آبادی حمایت خیرین را در استان پررنگ اعلام کرد و افزود: در دولت سیزدهم ۲۷ هزار و ۲۶۹ بسته معیشتی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان در نقاط کم برخوردار استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک دارویی و درمانی به صورت بلاعوض برای افراد کم درآمد هزینه شده است.

برچسب ها: گرگان ، گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار