فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب امروز در جنگ شناختی بصیرت جامعه به خصوص نسل جوان را مورد هدف قرار داده‌ است.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 23 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی در اراک، افزود: دشمنان اسلام و قرآن امروز با شبهه افکنی مسایل دینی، اقتصادی و فرهنگی را مورد هدف قرار داده و به دنبال معرفی باطل به جای حق در جامعه‌ است.

وی عنوان کرد: دشمن همچنین با تغییر باورها و ارزش‌ها به دنبال ناامیدکردن جامعه به خصوص قشر جوان و نوجوان است و از طریق فضای مجازی به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امسال با وجود توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن ماه محرم، آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان در گوشه و کنار کشور برگزار شد.

سردار کریمی گفت: با وجود اینکه دشمنان در فضای مجازی عنوان می‌کردند که حضور مردم در صحنه‌های ماه محرم کمرنگ است، اما در واقعیت مردم در این آیین‌ها حضور پررنگ و پرشکوهی داشتند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در خصوص امنیت و حمل و نقل در اربعین امام حسین(ع) در سال جاری برنامه ویژه‌ای را برای خدمت‌رسانی به مردم و زائران حسینی در دستور کار خود قرار دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، مقاومت در جبهه حق را از جمله درس‌های کربلا عنوان کرد و گفت: امام حسین(ع) در کربلا به عده و تعداد دشمنان توجهی نداشت، زیرا به وعده خداوند اعتقاد داشت و این مهم امروز در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده و جمهوری اسلامی ایران در مدت ۴۳ سال گذشته همواره در جنگ و فتنه‌ها دست برتر را داشته‌ است.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به درون، در مدت چهار دهه گذشته در برابر استکبار شرق و غرب ایستادگی کرده و پیروزی‌های بسیاری را به دست آورده‌ است.

وی افزود: انس با قرآن، تنها راه برون رفت از غفلت و انحراف در زندگی است و امروز افرادی که قرآن کریم را آتش می‌زنند و به این کتاب آسمانی توهین می کنند، بویی از زندگی انسانی نبرده‌اند.

فرمانده سپاه روح‌ الله استان مرکزی، هتک حرمت را از جمله عوامل حق‌الناس برشمرد و عنوان کرد: برخی افراد در فضای مجازی برای اینکه به هدف خود برسند تهمت‌هایی را به افراد وارد می‌کنند که باید در برابر این تهمت‌ها پاسخگو باشند.

سردار کریمی، امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر آموزه‌های قیام عاشورا عنوان کرد و افزود: کوتاهی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و عدم عمل به جهاد تبیین، کمک به حاکم شدن افراد ناشایست بر جامعه است و با توجه به توطئه‌های دشمنان باید تمام افراد جامعه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش فعال باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار