سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دفاع از فوتبالیست ها در مقابل هجمه ای که به آنها وارد شده پرداخت و گفت: کسی حق ندارد به فوتبالیست مفت خور بگوید چرا که آنها کار سختی را انجام می دهند.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 25 August 2023

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان گفت: بازی حساسی است اما همه بازی‌ها برای ما مثل فینال هستند. بازی فردا هیچ فرقی با فینال حذفی یا بازی آخر لیگ برتر ندارد. امسال سال سختی است و باید سعی کنیم امتیازها را جمع کنیم. برای قهرمان شدن باید انگیزه خوبی داشته باشیم. بازیکنان با همه مشکلاتی که دارند خوب تمرین می‌کنند و تمرکز خوبی دارند و انگیزه‌شان فراتر از چیزی است که تصور می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ذوب‌آهن هفته قبل نشان داد تیم با کیفیتی است و بازیکنان جوان خوبی خصوصاً در حمله دارد. فردا روز سختی برای ماست. از آن طرف نبود هوادار می‌تواند مزید بر علت باشد. نبودن آنها به ضرر ماست. چه موقع می‌خواهند به زمین بیایند خبر نداریم. نقطه ضعف بزرگی برای فوتبال ما و برای کسانی است که باعث و بانی این اتفاق شده‌اند. زیرساخت را نتوانسته‌اند بعد از سال‌ها برای هواداران به وجود بیاورند. فقط اسم مدیریت داشته‌اند وگرنه کاری برای فوتبال و ورزش نکرده‌اند. امیدوارم بازی خوبی باشد و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. همیشه به بازیکنان گفته‌ام بازی پیش رو بازی حساسی است. مطمئنم بازی جذابی برای هر دو تیم می‌تواند باشد.

 

گل محمدی در واکنش به رسیدن به رکورد صد برد با پرسپولیس تصریح کرد: به خدا چیزهایی که می‌گویید را اولین بار است می‌شنوم. اصلاً به این که چه رکوردی می‌زنیم و چه رکوردی ثبت می‌شود فکر نمی‌کیم. باید متمرکز برای برد در بازی فردا باشیم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و قابل پیش‌بینی نیست. یک چیزی را خیلی مطمئنم، بازیکنان ما با انگیزه بالا وارد زمین خواهند شد.

 

او درباره جدایی مهدی عبدی گفت: درباره بازیکنان جدا شده صحبتی ندارم اما یاسین سلمانی در این چند بازی نشان داد کیفیت و انگیزه بالایی دارد ولی کار زیادی دارد و باید سرسختی بیشتری در بازی داشته باشد و بتواند کیفیتی که دارد، نشان دهد. ما این فضا را برای او مهیا خواهیم کرد و ما این فضا را با تمرینات برای او در نظر خواهیم گرفت. خودش هم باید اراده داشته باشد که به سطح اول فوتبال ایران برسد.

گل محمدی درباره خرید سلمانی یادآور شد: بازیکنی را اضافه خواهیم کرد که بدانیم به تیم کمک می‌کند. اینکه از سر ناچاری مهاجم خارجی بخریم، تجربه خوبی برای ما نبوده و باید بازیکنی بخریم که بار از روی دوش تیم بردارد. ما همچنان دنبال این هستیم اگر بتوانیم مهاجم خارجی بخریم.

سرمربی پرسپولیس از عدم جذب گلر خارجی خبر داد و گفت: فعلاً منتفی است. نگران جانشین برای بیرانوند هستیم اما دو جوان خوب ولی بی تجربه داریم.

گل محمدی در خصوص شکست سه بر یک تراکتور مقابل شارجه امارات و عدم صعود این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: نگاهی که در کشورهای عربی به فوتبال هست با نگاهی که مدیران ما دارند، خیلی متفاوت است. آنها به فوتبال به عنوان یک صنعت و پدیده اجتماعی نگاه می‌کنند که باعث نشاط، شادی و انگیزه در جوانان می‌شود. اما نگاه ما گذرا، از بالا به پایین و با منت به فوتبالیست‌ها است.

او با ناراحتی فراوان از انتقاد یکی از رسانه‌ها نسبت به پولی که فوتبالیست‌های ایرانی می‌گیرند تاکید کرد: چند وقت پیش هم یکی از این رسانه‌ها در مورد فوتبالیست‌ها و باشگاه پرسپولیس و استقلال، کلماتی مثل مفت‌خور استفاده کرد. آنها آدرس اشتباه می‌دهند. فوتبالیست و ورزشکاران نان حلال می‌خورند، سخت‌ترین کار در جامعه فوتبال بازی کردن است. کسی که این مطلب را نوشته، اگر ۱۰ دقیقه توانست اینطوری ورزش کند، مطلب بزند.

گل محمدی واکنش تند خود را اینگونه ادامه داد: شما اصلاً حق نداری به فوتبالیست‌ها توهین کنی، من انتظارم از آقای تاج، کشوری‌فرد، قنبرزاده و… این است که از فوتبالیست‌ها دفاع کنند. الان این حرف‌ها را می‌زنند و بعد حرفهای زشت‌تری می‌زنند. شما متولی فوتبال هستید و باید از حق فوتبالیست‌ها دفاع کنند. مدت حضور در پشت میز را ول کنید، به خدمتی که می‌کنید نگاه کنید. اجازه ندهید در مورد فوتبالیست‌ها اینطور بی ادبانه صحبت کنند. این حق فوتبالیست‌ها نیست. ما مفتخور نیستیم، مفتخور کسی است که از منابع و ثروت مردم دزدید و در کانادا و آمریکا زندگی می‌کند. از آنها بنویسید، آدرس اشتباه ندهید، ما هرکداممان ۳-۴ خانواده را نان می‌دهیم و حمایت می‌کنیم. همه اهالی فوتبال باید متوجه باشند که این افراد می‌خواهند ریشه فوتبال را بزنند و نشاط را از مردم بگیرند. دوست دارند همه مردم ناراحت باشند و گریه کنند. آنها همین افراد هستند.

گل محمدی با کنایه به صحبت های حسین خبیری عضو هیات مدیره و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بدون مشکل بودن سرخ ها از لحاظ مالی گفت: هیچ مشکلی حل نشده. کماکان ادامه دارد. الان هم قبل از بازی دوست ندارم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم. صحبتهایی که دیدم برخی مدیران باشگاه درباره مشکلات داشتند، برای الان نیست و باید چند ماه پیش این صحبتها را می‌کردید و می‌گفتید فلان باشگاه بودجه بیشتری دارید. مشکلات کنونی پرسپولیس قابل پیش بینی بود. الان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و ارتباطی هم با مدیران نداشتم که بپرسم ببینم به کجا رسید. 

او با حمایت از انتقاد بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با تراکتور تصریح کرد:بازیکنان ما بعد از بازی تراکتور بعد از مدتها در مورد مشکلاتشان صحبت کردند. آپشن بخشی از قرارداد است. اینطور نگویند آپشن تیم اضافه است. خیلی از تیمها برای اینکه یکی از این جامها را بگیرند، حاضرند صدها میلیارد هزینه کنند. آنوقت ما قهرمان شدیم باید در سرمان بزنیم که نتوانستیم آپشن بدهیم.

گل محمدی درباره احتمال دفاع سه نفره پرسپولیس برای بازگشت گئورگی گولسیانی به ترکیب اصلی یادآور شد: همچین نظر و تصمیمی ندارم که با سه دفاع بازی کنم. گئورگی گولسیانی جزو برترین بازیکنان از نظر فنی و شخصیتی بود. دو بازی به میدان نرفته و اینطور نیست او را فراموش کنیم. ما روی بازیکنان جوانمان هم حساب بازی کردیم و برای این بازیهای سخت احتیاج به همه بازیکنان داریم.

سرمربی سرخپوشان با قدرت تمام بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس را رد کرد و گفت: همچین صحبتی نشده. وقتی هیچ پیشنهاد و صحبتی نیست من اصلا در این باره فکر نمی‌کنم.

او موضع انتقادی خود نسبت به عدم رسیدگی به زمین های فوتبال را تکرار کرد و گفت: فوتبال هیچوقت برای مسئولان اولویت نبوده که از لحاظ ساختار و امکانات بهتر شود. فقط دنبال این هستیم لیگ برگزار شود و تمام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار