فرمانده انتظامی لرستان گفت: شهروندان لرستانی در مرداد ماه امسال بیش از ۹۹ هزار و ۹۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ داشته‌اند که این نشان از اعتماد مردم به پلیس است.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 23 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار یحیی الهی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به هم استانی‌های عزیز و همچنین اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی استان در مرداد ماه سال جاری تعداد ۹۹ هزار و ۹۰۹ تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد تماس ۳۸ هزار و ۴۴ مورد خبر عملیاتی که نیازمند حضور پلیس در صحنه بوده که ۳۸ درصد از کل تماس‌ها را شامل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: از مجموع تماس‌های برقرار شده با این مرکز ۶۲ درصد از تماس‌ها ارشاد و راهنمایی و ... بوده توسط کارشناسان این مرکز انجام شده است.

الهی تصریح کرد: این حجم از تماس‌های مردم مومن و شریف استان لرستان با پلیس، نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که همین اعتماد مردم موجب افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به شهروندان را خواهد داشت و این اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است.

برچسب ها: خرم‌آباد ، لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار