مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه قطار انقلاب با اقتدار به حرکت خود ادامه می‌دهد، گفت: فتنه‌گری دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام‌شدنی نیست.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ 25 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در همایش «حیات طیبه» که با حضور فعالان امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع فرهنگی کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند چهار موهبت الهی به امت انقلابی ایران داده که در تاریخ بی‌نظیر است و آن، عبارت از رهبر بزرگ، مکتب بزرگ، مردم بزرگ و دشمن بزرگ است.

وی با بیان اینکه وجود دشمن خود به تنهایی یکی از عوامل رشد است، گفت: بدون غلبه بر شیطان، انسان به تکامل نمی‌رسد؛ بنابراین اگر ما مقابل دشمنان بزرگ پیروز شویم، رشد می‌کنیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان علیه کشورمان گفت: بروز و ظهور فتنه‌ها با همه سازوکار‌ها و معایبش، دستاورد‌هایی نیز به دنبال دارد که نمونه آن را در فتنه سال ۱۳۹۸ دیدیم و آن، افزایش توان کشور در مقابله با فتنه‌گران بود؛ این دستاورد خود را در فتنه ترکیبی ۱۴۰۱ نشان داد.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تصریح بر اینکه دشمنان این انقلاب و نظام در فتنه سال گذشته تمام تجربیات و دشمنی‌های ۴۴ ساله خود علیه ایران را جمع و حتی سلبریتی‌های جهان را علیه کشور بسیج کرده بودند، گفت: دشمنان دنبال محو اسلام بودند و می‌خواستند چراغ آن را روشن کنند؛ اما به فضل الهی این بار نیز شکست خوردند.

حسینی‌دیباجی با تأکید بر اینکه از فتنه‌ها نهراسید، گفت: دشمنان همواره به دنبال عملیاتی کردن اهداف خود در دو راستا یعنی خانواده و دیگری بر هم زدن پیوند امام و ملت بوده و هستند.

وی با بیان اینکه خانواده محبوب‌ترین رکن بعد از اسلام است، افزود: سفارش اکید اسلام بر مراقبت از کانون خانواده است.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: فتنه انسان را قوی می‌کند؛ همان‌گونه که دیدیم در فتنه ۱۳۹۸ قوی‌تر شدیم و این را می‌توان دستاورد دیگر این فتنه عنوان کرد.

حسینی‌دیباجی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «از فتنه نترسید»؛ چراکه فتنه‌ها ضعف‌ها و آسیب‌ها را مشخص و نمایان می‌کنند، اظهار کرد: دشمنان در فتنه سال گذشته به دنبال انشقاق اجتماعی و تکه‌تکه کردن جامعه اسلامی بودند؛ همچون تلاشی که قبل از آغاز محرم کردند و می‌خواستند اجتماع محرم را بر هم بزنند، اما ملت بصیر و هوشیار ایران پرشورتر از همیشه به عزاداری پرداختند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مبتذل غرب از فتنه‌هایی است که دشمنان در جنگ ترکیبی به دنبال آن هستند، گفت: با ترویج کشف حجاب دشمنان به دنبال گسترش فرهنگ برهنگی، هرزگی و سقوط اخلاق در جامعه اسلامی هستند تا به اهداف شوم خود یعنی سقوط «خانواده» دست یابند.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به انقلاب‌های بزرگی که در طول تاریخ رخ داد همچون انقلاب فرانسه یا شوروی و شکست آن بعد از گذشت زمان گفت: انقلاب ایران دنبال تغییر رژیم پهلوی و جایگزین شدن آن با انقلابی الهی بود و از این رو، دشمنان چشم دیدن این انقلاب و نظام را ندارند و در طول 44 سال گذشته تمام تلاش خود را کرده‌اند تا این انقلاب را از ریل خارج کنند؛ اما به فضل الهی نتوانسته‌اند؛ چرا که ما ولایت داریم و با ولایت رشد کرده‌ایم و دشمنان بدانند این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) بر اساس وعده الهی متصل خواهد شد.

حسینی‌دیباجی با بیان اینکه مقاومت، بصیرت و روشنگری راه غلبه بر فتنه دشمنان است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، برای مقابله با فتنه‌ها باید ایمانمان را قوی کنیم و به آینده امید داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه دو رسالت و وظیفه اصلی امروز شامل تقویت ایمان و دیگری امیدآفرینی در جامعه بر عهده ماست، گفت: انسان‌ها سه دسته هستند؛ عده‌ای فرزند زمان خودشان هستند و با مرگشان تمام می‌شوند و به عبارتی نامی از آن‌ها باقی نخواهد ماند. عده‌ای دیگر سراسر زندگی‌شان ظلم است و گروه سوم انسان‌هایی هستند که زندگی خود را وقف جامعه اسلامی می‌کنند، خادم مردم هستند؛ شهدا و علما از این دسته بودند و امروز ما باید از آن‌ها در زندگی فردی و اجتماعی خود درس گرفته و الگوبرداری کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به سه جنگ سخت، نرم و ترکیبی گفت: دشمن در جنگ سخت دنبال حذف حریف، در جنگ نرم به دنبال ضعیف کردن حریف و انحراف حریف است تا اشتباه محاسباتی کردم و تصمیم اشتباه بگیرد؛ رویکردی که در جنگ روایت‌ها و فضای مجازی دنبال می‌شود و در جنگ پسانرم یا همان جنگ ترکیبی به دنبال کنترل حریف و تصمیم‌گیری به جای حریف است همچون فتنه ۱۴۰۱ که از دور برخی جوانان ما را هدایت کردند.

حسینی‌دیباجی با بیان اینکه قطار انقلاب محکم به حرکت خود ادامه می‌دهد، گفت: فتنه‌گری دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام‌شدنی نیست؛ بنابراین باید هوشیار و بصیر و ولایتمدار باشیم تا از مسیر اصلی انقلاب منحرف نشویم و بتوانیم راه را از بیراهه و درست را از غلط تشخیص دهیم.

به گزارش فارس، این همایش با حضور سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان، امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، مدیرکل امور بانوان استانداری سمنان و سفیران مهر و هدایت، گروه‌های مطالبه‌گری و شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

اجرای گروه سرود ریحانه‌های بهشتی به همراه تجلیل تعدادی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

برچسب ها: شهمیرزاد ، سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار