امامان جمعه شهرستانهای استان تهران ضمن تاکید بر الگوبرداری مدیران و مسئولان از سیره شهیدان رجایی و باهنر از تلاشهای شبانه روزی دولت مردمی آیت دکتر رئیسی قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 25 August 2023

به گزارش تابناک تهران، امام جمعه پردیس گفت: دولت انقلابی و جهادی سیزدهم با تلاش شبانه روزی در مدیریت داخلی، دیپلماسی خارجی و در مقابله با دشمنان و حمایت از مردم خوش درخشیده و کارنامه قابل قبولی دارد و شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس ضمن تبریک هفته دولت به نمازگزاران گفت: حضور ایران در بریکس یکی از نشانه‌های نزدیک قله بودن ونشان از تضعیف و پوسیدگی قدرت شیطانی آمریکا را دارد.

حسینی با اشاره به تلاش مضاعف دولت جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار داشت:دولت انقلابی تا به امروز هم اقدامات بسیار اساسی را انجام داده است که اگر این اقدامات انجام نمی‌شد، وضعیت اقتصادی ما، همانی می‌شد که آمریکا می‌خواست که نتیجه‌اش به زانو درآوردن ملت ایران بود.

خطیب نماز جمعه پردیس خاطرنشان کرد: مسائلی مانند مترو، اسناد مالکیتی بومهن، و مشکلات فراوان بومهن که مظلوم واقع شده است، مسائل و مشکلات بخش جاجرود و سعیدآباد و وضعیت سخت و محرومیت مردم این بخش، خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر، سرانه آموزشی و ورزشی و تفریحی مردم، اماکن مذهبی و فرهنگی بسیار کم، شهرک‌هایی که سال‌هاست بلاتکلیف مانده‌اند، نیازمند توجه، بازدید و پیگیری میدانی نمایندگان مجلس است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

امام جمعه شهرقدس: الگو برداری از شهیدان رجایی و باهنر سرلوحه دولتمردان قرار گیرد

امام جمعه شهرقدس گفت: الگو برداری از شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه مسئولان قرار گیرد و در فضای فرهنگی جامعه، مسئولان باید از رسانه برای نشان دادن زیست شهدایی استفاده کنند.

قدردانی از تلاش‌های جهادی دولت سیزدهم محور سخنان امامان جمعه شهرهای استان تهران

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: رجایی مظهر زندگی مجاهدانه، ساده‌زیستی و مردمداری بود.

خطیب نماز جمعه شهر قدس افزود: رئیس جمهور و کارگزاران اسلامی با فرمانبری از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر حرکت جمهوری اسلامی را طوری پیش بردند که مقام معظم رهبری قرص و محکم بیان می‌کند که ما به قله نزدیک هستیم.

وی با بیان این که امروز جمهوری اسلامی، جمهوری وحدت و خدمت است، اظهار داشت: جوان‌سازی دولت، هم‌افزایی با قوای دیگر و ایجاد آرامش فکری برای مردم، تعامل با رسانه‌ها و شفاف‌سازی برنامه‌های دولت با مردم، تعامل مسئولان دولت با نخبگان و مردمی‌سازی حکمرانی از اقدامات دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام جوکار در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی با عزت و افتخار، سردمدار و پیشرو کشورهایی است که قرار شده به سازمان اقتصادی نوظهور بریکس بپیوندند.

امام جمعه شهرقدس با تاکید بر تمرکز دشمن بر تخریب دولت گفت: مانع تراشی دشمن در میانه جهاد سازندگی دولت و قرار گرفتن آن در سیبل هدف دشمنان و عدم تعریفشان از دولت نشان دهنده قرار گرفتن دولت سیزدهم در مسیر صحیح است.

وی پیاده روی اربعین را زمینه‌ساز ظهور دانست و اضافه کرد: برنامه پیاده‌روی اربعین از زحمات و برکات شهدا و از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جوکار گفت: شهدای مدافع حرم بانیان بازگشاریی مسیر راهپیمایی اربعین هستند و شایسته است افرادی که در این مسیر حرکت می‌کنند هر کدام با یکی از شهدا همسفر باشند.

امام جمعه قرچک: اهداف انقلاب با عمل محقق می‌شود

امام جمعه قرچک گفت: انقلابی بودن به شعاردادن و حرف زدن نیست، مسئولان انقلابی بودن و رسیدن به اهداف انقلاب را با عمل محقق کنند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: تمامی مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه‌های مختلف در حد توان خود در حال خدمت رسانی به مردم است ولی رفع برخی از مشکلات به کار، تلاش و مجاهدت بیشتر نیاز دارد.

قدردانی از تلاش‌های جهادی دولت سیزدهم محور سخنان امامان جمعه شهرهای استان تهران

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و تأکید بر تأسی مسئولان بر منش و روش زندگی و خدمت این شهیدان گفت: برخی از مشکلات قانونی است که لازم است تا با تعامل و همراهی دستگاه‌های استانی و کشوری رفع شود ولی برخی از گره‌ها به تنها با پیگیری و همراه نمودن خود مردم قابل حل است.

این مسئول تأکید کرد: اگر مسئولین در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده و جوهره وجودی آنان بر پایه ایمان به خدا، خدمت به خلق و کسب رضای خدا باشد، قطعا مشکل بدون رفع در کشور باقی نمی‌ماند.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر حقیقتا دغدغه‌مندانه و جهادی برای ملت و میهن خدمت کردند و این خدمت متعهدانه باعث محبوبیت در میان مردم شد.

اسماعیلی از مبارزه با بی عدالتی، ظلم، فساد، فحشا، استقلال سیاسی و اقتصادی بر محور اسلام ناب محمدی به عنوان شاخصه مدیران و مسئولین انقلابی و ولایی یاد کرد.

وی تصریح کرد: مبنای انقلاب ما بر پایه حق و عدالت است، پایه انقلاب ما حزب الهی ها هستند و اداره کشور باید به دست مردم انقلابی و اسلامی باشد.

امام جمعه موقت ورامین: دشمنی استکبار نشان از دستیابی ایران به اهداف انقلاب است

امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمنی استکبار جهانی نشان از این واقعیت دارد که ایران اسلامی به حرکت به سمت فتح قله‌ای مختلف، به اهداف انقلاب اسلامی دست یافته است.

قدردانی از تلاش‌های جهادی دولت سیزدهم محور سخنان امامان جمعه شهرهای استان تهران

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در سایه تلاش و همت مسئولان و همراهی مردم، تبه اول منطقه و جز ۱۰ کشور برتر پژوهشگر دنیا در زمینه سلول‌های بنیادی است و جز ۱۰ کشور برتر دنیا با بزرگترین ناوگان زیردریایی نظامی است.

وی افزود: ایران اسلامی به سرعت ۱۱ برابری تولیدات علمی نسبت به متوسط جهانی دست یافته، جز ۱۰ کشور اول تولید کننده واکسن کرونا است، رتبه چهارم در تولید علم نانو را در اختیار دارد، جز ۱۷ کشور قدرتمند جهان در سال ۲۰۲۳ و جز ۱۰ کشور برتر تولید کننده فولاد و رتبه ۱۰ جهان از نظر تعداد اختراعات است.

محمودی اظهار داشت: امروز با افتخار جزو ۱۰ قدرت برتر موشکی جهان و پنج قدرت برتر پهپادی جهان هستیم و رتبه نهم تولید انرژی جهان و رتبه ۱۵ تولید علم در دنیا هستم و در شمار ۱۰ کشور سازنده پرتابگر ماهواره قرار داریم.

وی تصریح کرد: امروز این افتخارات و فتوحات نشان می‌دهد که ایران اسلامی در حال نزدیک شدن به قله‌های مختلف افتخار است ، للبته دشمنی و کارشکنی نیز وحود دارد که دولت سیزدهم تلاش دارد با وجود تمام فشارها و سختی‌هایی که در گذشته به این دولت تحمیل شده، این مشکلات را برطرف کند.

خطیب نماز جمعه ورامین با اشاره به عضویت ایران در مجامع مختلف بین المللی یادآور شد: ایران در گذشته عضو کشورهای عضو شانگهای شده بود و طی روزهای اخیر با عضویت در بریکس که کشورهای عضو آن ۴۳ درصد جمعیت جهان و ۳۰ درصد مساحت کره زمین را در اختیار دارند، وابستگی به اروپا و آمریکا و وابستگی به دلار را کاهش می‌دهد که البته این امر در دراز مدت است شرایط اقتصادی را بهبود می بخشد.

محمودی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به لزوم توجه به حل مشکلات شهرستان به ویژه موضوع شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان این شهرستان یادآور شد: از مسئولان می‌خواهیم تا مشکل این شرکت تعاونی را تا رسیدن به مطالبه به حق مردم پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار