تابناک هرمزگان- قرارداد ساخت و بهره برداری بزرگترین چرخ و فلک ایران به ارتفاع ۸۲ متر و نخستین شهربازی بین شهرداری بندرعباس و شرکت سلگی به امضا رسید.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 26 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مهدی نوبانی در این مراسم با بیان اینکه شهربازی یکی از خواسته‌های اصلی و آرزوی چهل و دو ساله مردم است، تصریح کرد: برای ساخت این پروژه همه مجوزها و استعلامات گرفته شده و طرح اولیه و جانمایی دستگاه‌ها نیز آماده شده است.
شهردار بندرعباس در خصوص جزییات این قرارداد و ساخت بزرگترین چرخ و فلک ایران در بندرعباس گفت: طرف قرارداد ما شرکت سلگی با سابقه احداث ۲۳ شهربازی در سراسر کشور است، این شرکت، سابقه احداث چرخ و فلک بزرگ بوشهر با ۷۲ متر ارتفاع را دارد: اما چرخ و فلک بندرعباس ۸۲ متر خواهد همچنین این چرخ و فلک دارای کابین‌های هشت نفره به همراه میز پذیرایی خواهد بود که در ۲۴ ماه در مکان بلوار صیادان احداث خواهد شد.
شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد: کلنگ زنی این پروژه بعد از محرم و صفر انجام خواهد شد؛ اما فرآیند اجرایی آن از سوی شرکت سلگی آغاز می شود.
نوبانی تاکید کرد : تمام فرآیند حقوقی این پروژه به دقت از سوی همکاران شهرداری بررسی و انجام شده است.
شهردار بندرعباس افزود: امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری همه نهادها و دستگاه های اجرایی شاهد توسعه روزافزون شهر بندرعباس باشیم و بهترین خدمات به شهروندان ارائه کنیم.
مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این جلسه بیان کرد: ایجاد زیر ساخت های تفریحی و گردشگری در شهر یکی از رویکردهای مدیریت شهری است و این مهم در راستای ارائه خدمات به شهروندان صورت می گیرد.
نظری گفت: با همکاری و همراهی همه ی دستگاه های اجرایی مربوطه شاهد تحولات عمرانی در سطح شهر بندرعباس خواهیم بود.
گفتنی است که آورده اولیه سرمایه گذار برای احداث پروژه چرخ و فلک از سوی تیم سرمایه گذار ۱۰۲ میلیارد تومان و برای ساخت شهربازی ۵۰ میلیارد عنوان شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار