دانشجویان ودانش آموزان برای سفراربعین نیازی به وثیقه ندارند .
کد خبر: ۱۱۲۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 26 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس گذرنامه فراجا با بیان اینکه مشمولان می‌توانند برای سفر به عراق و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی درخواست گذرنامه زیارتی کنند، افزود: دانشجویان، طلاب و محصلان در این ایام برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی نیازی به تهیه وثیقه ندارند.
وی گفت: ظرفیت صدور گذرنامه در کشور را در روز‌های اخیر، از نظر تجهیزات و نیروی انسانی چهار برابر افزایش داده‌ایم و همکاران در سه شیفت کاری در بخش گذرنامه فعالیت می‌کنند و در حال حاضر روزانه میزان تقاضا‌ها برای گذرنامه زیارتی به ۵۰ هزار عدد افزایش پیدا کرده است.
رئیس پلیس گذرنامه فراجا با اشاره به اینکه هم اکنون از گذرنامه زیارتی فقط در ایام محرم و صفر می‌توان استفاده کرد، افزود: بازه زمانی در نظر گرفته شده برای صدور گذرنامه‌های زیارتی بین ۵ تا ۷ روز است و این امکان فراهم شده است که هنگامی که گذرنامه زائران چاپ می‌شود برای آن‌ها پیامک صادر می‌شود و ظرف یک الی ۲ روز بعد این گذرنامه به دست آن‌ها می‌رسد.
به گفته رئیس پلیس گذرنامه فراجا، اتباع خارجی مقیم ایران با دفترچه اقامت که برای آن‌ها صادر می‌شود، بدون اخذ روادید می‌توانند به عراق سفر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار