از ابتدای ماه صفر تاکنون انجام شده است؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از اعزام ۴۷ هزار و ۸۹ زائر اربعین از پایانه‌های مسافربری چهارگانه شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ 27 August 2023

به گزارش تابناک تهران، مهدی خضری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران پیش فروش بلیط در مسیرهای شش گانه مرزی را به عنوان نقطه قوت عنوان کرد و اظهار داشت: با استفاده از این روش تاکنون شاهد نظم و ترتیب بی نظیری در اجرای برنامه‌ها بودیم، ازدحام مسافر در سالن ترمینال به حداقل و خدمات رسانی به سطح مطلوبی ارائه می‌شود.

رئیس ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: ناوگان استیجاری کمکی از سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان، کمک شایانی در انتقال زائرین داشته، همچنین راه اندازی سرویس مستقیم از تهران به نجف توسط ناوگان کشور عراق نیز در جهت رفاه حال مسافرین و کاهش تراکم مسافر در پایانه نقش به سزایی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: با توجه به تعداد زیاد زائرین اربعین ممکن است در سرویس‌های عادی باعث بروز اختلال در شهرهای مقصد غیر اربعینی شود؛ که این امر به دلیل عدم اعزام ناوگان از شهرهای مبدا به سمت تهران و گسیل آنها به سمت مرزهاست، که باعث کمبود عرضه و افزایش تقاضای سفر به شهرهای مذکور می‌گردد؛ که با تلاش شبانه روزی همکارانم خوشبختانه تاکنون باعث نارضایتی نشده و به هر نحو ممکن سعی گردیده سرویس‌های جایگزین تهیه و در اختیار هموطنان قرار گیرد.

خضری افزود: از اولین روز ماه صفر تا امروز، از پایانه‌های مسافری چهارگانه شهر تهران تعداد یک هزار و ۷۷۵ سرویس انواع مختلف اتوبوس و تعداد ۴۷ هزار و ۸۹ نفر از زائرین اعزام شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار