استاندار سمنان گفت: در سال جاری بالغ‌بر ۷۵ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 28 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور میامی که هم‌زمان با هفته دولت در روستای ارمیان میامی برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی به‌ویژه در حوزه کشاورزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: اعتباری بالغ‌بر ۷۵۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان برای بخش کشاورزی در نظر گرفته شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه شهرستان میامی قطب کشاورزی استان سمنان محسوب می‌شود، ادامه داد: بیشترین میزان گندم در سال جاری از این شهرستان خریداری شده است.

هاشمی اضافه کرد: در سال جاری بالغ‌بر ۷۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شد که شهرستان میامی در تحقق آن تأثیر مهمی داشت.

وی بیان کرد: کارخانه تولید خوراک دام و طیور یکی از ضرورت‌های بخش کشاورزی و دامپروری شهرستان میامی بود و دغدغه دامداران این شهرستان را برطرف خواهد کرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: همچنین بهره‌برداری از این طرح، زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می‌کند.

در این این مراسم آشوری، فرماندار شهرستان میامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین معصومی، امام جمعه کالپوش، جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان و مدیران شهرستان میامی نیز حضور داشتند.

برچسب ها: کشاورزان ، میامی ، سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار