معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل:
کد خبر: ۱۱۲۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 29 August 2023

مهدی رفیعی: به گزارش تابناک مازندران،دکتر قاسم عزیززاده گرجی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل بمناسبت هفته دولت بعنوان سخنران درنماز جمعه اظهار داشت:ضمن گرامی‌داشت یاد و نام و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،فلسفه وجودی حکومت دینی گسترش عدالت اجتماعی و خدمات رسانی بی‌منت به مردم است. 

راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر در ولایت پذیری آنان بود  

وی خاطرنشان کرد:مصداق بارز خدمات بی‌منت به مردم این فرمایش امام راحل بود که می‌گفت من را خادم ملت بنامید نه رهبر.
همانگونه که مقام معظم رهبری نیز با بیان این مطلب که خدمت به نظام جمهوری اسلامی حقیقتاً یک افتخار است بر این مطالب صحه گذاشته است.

وی ادامه داد:رضای خدا در خدمت به مردم است و استحکام اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بزرگترین افتخار است که نصیب خدمتگزاران این نظام شده است.

وی افزود:راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر در ولایت پذیری آنان بود.

فرماندار بابل تصریح کرد:آن دو شهید بزرگوار در ۲۷ روز تشکیل کابینه و خدمت دولتی خویش آنگونه خوب عمل کردند که تمامی دولتهای بعد از آنان با نگاه ارزشی به آن شهدای عزیز و خدمت صادقانه و مطیع محض ولایت بودن ، عملکرد آن دو عزیز را به عنوان الگوی دولت‌های خادم ملت در سرلوحه کارهای خویش قرار دادند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل دولت سیزدهم را نیز به تاسی از دولت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نزدیک‌ترین دولت‌ها به دولت این دو شهید بزرگوار معرفی کرد و مردمی بودن و در کنار مردم بودن را همراه با خدمات صادقانه و بی‌منت از خصوصیات برجسته دولت مردمی آیت الله رئیسی دانست.

دکتر قاسم عزیززاده گرجی در قسمت دیگر سخنان خود اعلام کرد: علی رغم مسائل و مشکلات موجود و کارهای بر روی زمین مانده از دولت‌های قبلی در این دولت شاهد کمترین شکاف بین دولت و مردم هستیم؛چرا که ریاست محترم جمهوری و اعضای محترم هیئت دولت برای خود شانیتی جز خدمت به مردم قائل نیستند و در قالب ولایت پذیری خود را خادم ملت می‌دانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل تحول خواهی و تحول پذیری، روحیه انقلابی داشتن ،تفکر بسیجی داشتن و اقدام جهادی را از مهم‌ترین بارزه‌های این دولت عنوان کرد و افزود : با توجه به بدهی‌های سنگین به جا مانده از دولت گذشته و فشارهای همه جانبه دشمنان و معاندین داخلی و خارجی ، دولت سیزدهم خدمات شایانی را انجام داده است.

وی افزود: ۲۰۱ میلیارد و هشتصد میلیون تومان در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان بابل در سال گذشته خدمات ارائه گردید که از جمله افتتاح دو دهنه پل در بخش بند پی شرقی که به واسطه سیل از بین رفته بود از مصادیق خدمات دولت سیزدهم در یک سال گذشته در شهرستان بابل می‌باشد.

روکش آسفالت جاده‌های اصلی و فرعی به طول ۶۰ کیلومتر نیز از خدمات دولت سیزدهم در یک سال گذشته در شهرستان بابل عنوان شد.

فرماندار بابل در زمینه طرح نهضت ملی مسکن نیز عنوان داشت ۲۰ هکتار زمین و اراضی برای اجرای این طرح در شهرستان بابل تاکنون شناسایی شد که ۳۹۸ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث می‌باشد.

وی افزود :در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بابل در یک سال گذشته برای آسفالت ۷۵ روستا ۵۰ کیلومتر آسفالت در قالب ۵۴ میلیارد تومان هزینه و تحویل شهروندان شهرستان بابل گردید.

وی در ادامه به اعطای تسهیلات روستایی برای ۱۷۰۶ فقره با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت :در بخش آب و فاضلاب نیز ۴۸۶ میلیارد تومان در بحث آبرسان شهری و ۳۵۷ میلیارد تومان در بحث فاضلاب در شهرستان بابل اعتبار هزینه صرف گردید.

دکتر گرجی در ادامه با اشاره به تاکیدات ریاست محترم جمهوری مبنی بر احیای واحدهای راکد گفت : در سال گذشته ۴۴ واحد راکد در شهرستان بابل احیا گردید.

وی در ادامه از اجرای ۲۰۴ طرح با مردم در روستاهای شهرستان در یک سال گذشته خبر داد و عنوان داشت: در قالب جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به مشکلات این ۲۰۴ روستا رسیدگی گردید.

فرماندار ویژه شهرستان بابل در پایان اعلام کرد در یک سال گذشته ۱۶۰۹ پروژه دولتی و خصوصی خرد و کلان برای افتتاح و بهره‌برداری با اعتباری بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری گردید که ۲۱۹ پروژه مهم آن در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار