مدیرکل پزشکی قانونی ایلام؛
مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: نمونه برداری و آزمایش های تخصصی جهت تعیین هویت اجساد سوخته زائران در آن سوی مرز زرباطیه توسط پزشکی قانونی ایلام انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 31 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر مهرشاد طهماسبی گفت :  این اجساد متعلق به پنج مرد و ۲ زن است که به علت شدت سوختگی ها قابل شناسایی نیستند و سه شنبه شب تحویل پزشکی قانونی استان ایلام شدند.

وی بیان داشت : پزشکان متخصص پزشکی قانونی با تحویل اجساد تا بامداد چهارشنبه اقدام به نمونه برداری هویتی، دی ان ای و آزمایش های ژنتیکی از این اجساد کردند و با توجه به عدم وجود بانک هویت ژنتیکی در استان، نمونه های گرفته شده به استان کرمانشاه ارسال شد.

طهماسبی گفت : شناسایی هویتی و دی ان ای ژنتیکی این اجساد به صورت اولویت ویژه در دستور کار بانک هویت ژنتیکی استان کرمانشاه قرار گرفته است و در سریع ترین زمان ممکن هویت این اجساد سوخته مشخص خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام ادامه داد :  تا زمان شناسایی کامل، اجساد این زائران در سردخانه پزشکی قانونی استان ایلام می ماند و با تعیین هویت، اجساد به استان های مبدا و بستگان آنها تحویل خواهد شد.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام، ادارات کل پزشکی قانونی استان های لرستان و کرمانشاه معین استان ایلام هستند.

طهماسبی خاطرنشان کرد :  بیمه میهن نیز از سوی بیمه مرکزی موظف است زائران حادثه دیده احتمالی حوادث را به محل سکونت و استان های مبدا زائران انتقال دهد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار