معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد خبر داد:
معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد از کسب رتبه اول گروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی در کشور ؛ برگزاری بیش از 200 کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و اعزام 1600 دانش آموز به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 31 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته دولت حجت دبیقی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گزارشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش در دولت مردمی ایران قوی ارایه کرد.
وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به فعالیت‌های انجام‌شده در دولت سیزدهم در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان اشاره کرد و گفت : کسب رتبه سوم کشوری در جشنواره تجارب برتر تربیتی توسط همکار فرهنگی سرکار خانم ایلماه باج ، کسب رتبه دوم کشوری در رشته نقاشی جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموز آنیتا فریدونی از هنرستان وحدت ، کسب رتبه سوم کشوری در رشته گرافیک جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموز زینب محمد زاده از هنرستان سمیه وکسب رتبه برتر مسابقات کشوری قران ، عترت و نماز فرهنگیان توسط سرکار خانم اژدری ازافتخارات معاونت پرورشی و فرهنگی در دولت مردمی ایران قوی است .

وی به راه اندازی خط 1570 به صورت تمام وقت در مرکز مشاوره استان اشاره کرد و افزود : همکاران ما در واحد مشاوره به صورت رایگان آماده پاسخگویی به مشکلات خانواده و دانش آموزان سراسر استان هستند .
معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در پویش کشوری کتابخوانی هیسطوری صاحب ۳رتبه برتر کشوری و در پرسش مهر صاحب 400 رتبه برگزیده کشوری شدند.

دبیقی تصریح کرد : برگزاری بیش از 200 کارگاه عفاف و حجاب در سطح ادارات شهرستان ها و مناطق و اعزام 1600 دانش آموز به اردو راهیان نور از اقدامات انجام گرفته در دولت مردمی ایران قوی در عرصه آموزش و پرورش بوده است .

وی با اشاره به برگزاری محفل بزرگ قران در قالب محافل بزرگ جهان اسلام و سوگواره احلی من العسل افزود : این برنامه ها به صورت پخش زنده تلویزیونی با پوشش خبری از شبکه های ملی و استانی همراه بود .
دبیقی در پایان به برگزاری باشکوه چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قران ، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان اشاره کرد و افزود : این مسابقات با دعوت از قاری های برجسته کشوری به عنوان داور و کارگاه آموزشی برای قاریان نوجوان همراه بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار