مدیر حوزه علمیه استان ایلام؛
مدیر حوزه علمیه استان ایلام بیان داشت : بیش از ۱۰۰ روحانی در ۷ موکب از ورودی شهر ایلام (شباب) تا ایوان، دهلران، سه راهی کارزان و چغاسبز ایلام تا کانون اصلی زائرین شهرستان مهران در مواکب های احصار شده استقرار یافتند.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 02 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت اسلام والمسلمین وعد مرادبیگی افزود : حوزه علیمه و روحانیت استان ایلام تحت حمایت نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در رسالت اصلی تبلیغ و ترویج مسائل دینی متفاوت تر از سال قبل در اربعین شرکت کردند.

وی گفت : روحانیون حاضر در مواکب با برگزاری نماز های جماعت اول وقت، غرفه های پاسخگویی به سوالات شرعی و سخنرانی های کوتاه به رسالت اصلی خود می پردازند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد : حوزه علیمه در اربعین امسال جهت جلوگیری از فرقه های انحرافی برای روحانیون کارت شناسایی با بارکدهای مخصوص تهیه کرده اند تا از سو استفاده افراد سودجو جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: از مهم ترین اقدامات موکب روحانیون می توان به ارتباط جوانان با روحانیون و گفتمان سازی اشاره کرد که باعث تغییر نگرش آنان در خصوص روحانیون می شود.

 حجت اسلام والمسلمین وعد مرادبیگی  خاطر نشان کرد: حوزه علمیه خواهران نیز با برگزاری کلاس های آموزشی قرائت قرآن، حفظ قرآن، برگزاری سرود، بازی و سرگرمی لحظات خوبی را برای کودکان زائر فراهم می کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار