کد خبر: ۱۱۲۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 03 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خبر مازندران نوشت:

کلثوم در یازده سالگی برای اولینبار ازدواج کرده است. او صاحب پسری شده که سالها بعد به دلیل بیماری قلبی فوت کرد. چند سال بعد شوهر کلثوم هم فوت کرد. این زن یکی از روستاهای ساری است. بعد از مرگ شوهر اول با مرد دیگری ازدواج کرد.

حاصل این ازدواج دختری بود که حالا خودش زندگی مستقلی دارد. چند سال بعد شوهر دوم هم فوت کرد. کلثوم به همین ترتیب به طور مرتب ازدواج کرده و هربار شوهرانش به دلایل مختلف فوت می کرده اند. او با ١٣ مرد ازدواج کرده است.

کلثوم چطور لو رفت؟

 آخرین شوهر این زن مردی ٨٢ ساله بود که با مهریه ۵٠٠ میلیون تومانی در محمودآباد با کلثوم ازدواج کرد این مرد چند روز قبل از فوتش به فرزندش گفته بود که کلثوم به زور به او داروی فشار و قلب با دز بالا می دهد. تا بچه ها دست بجنبانند پدر از دست رفت.

آنها به پلیس شکایت کردند و کلثوم دستگیر و معلوم شد قتل های دیگری هم انجام داده است. یکی از دلایلی که کلثوم توانست اینهمه قتل انجام دهد سن و سال بالای مقتولان است.

چون خانواده مقتولان فکر می کردند آنها با توجه به سن بالا براثر مرگ طبیعی فوت می کنند. کینه کلثوم از مردان به دوران کودکی او باز می گردد زمانی که در ١١ سالگی او را شوهر دادند. او یک کودک همسر بود.

مرجان لقایی، خبرنگار حوادث

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار