سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش و تثبیت قیمت گوشت قرمز تا آبان‌ماه در استان، گفت: هم‌اکنون هر کیلوگرم گوشت گوسفندی با استخوان 460 هزار تومان و گوشت گوساله 480 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 03 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از فارس، بهروز میرزایی با اشاره به کاهش و تثبیت قیمت گوشت قرمز تا آبان‌ماه در چهارمحال و بختیاری، گفت: هم‌اکنون هر کیلوگرم گوشت گوسفندی با استخوان ۴۶۰ هزار تومان و گوشت گوساله ۴۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به منظور کاهش قیمت گوشت قرمز بازدید‌های مستمری از کاروان‌سرا‌های عرضه دام در استان و جلسات متعددی با سرصنف قصابان انجام و مشکلات احصاء شده است.

وی افزود: از این رو خروج دام زنده به خصوص دام سبک از استان محدود و تنها با صدور مجوز انجام می‌شود و از سوی دیگر توزیع گوشت منجمد در دستور کار قرار گرفته است.

میرزایی اضافه کرد: با ایجاد چندین قصابی مخصوص به منظور عرضه گوشت بز و بزغاله با قیمت ۳۳۰ تا ۳۷۰ هزار تومان سعی می‌شود افزایش قیمت گوشت قرمز را مهار کنیم.

وی عنوان کرد: آخرین تذکر‌های لازم به متصدیان کاروان‌سرا‌ها و قصابان داده شده است و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی برخورد قانونی و جدی می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم می‌توانند تخلفات را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند و همچنین با مراجعه حضوری به سازمان جهاد کشاورزی شکایات خود را گزارش دهند.

وی افزود: در روز‌های اخیر با کمک بسیج اصناف نظارت بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها و قصابی‌ها افزایش چشمگیری یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار