به ریاست دکتر محمد رضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود
دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود ( در نشست شورای ترافیک، از اعضای این شورا خواست در اسرع وقت بنا به تحقق دستور استاندار گیلان، نسبت به جمع آوری ۳۰ درصدِ سرعت کاه‌های این شهرستان اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 04 September 2023

جلسه شورای ترافیک شهرستان لنگرودبرگزار شدجلسه شورای ترافیک شهرستان لنگرودبرگزار شد

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مدارس؛ رعایت الزامات ایمنی از جمله خط کشی ها و علائم ترافیکی و ایمنی جهت حفظ ایمنی دانش آموزان، از سوی شهرداران و دستگاه‌های اجرایی را ضروری دانست.

فرماندار لنگرود همچنین خواستار رفع نقاط آسیب دیده جاده ها و معابر شهری که در جلسه امروز مطرح شد را مورد تاکید قرار داد.

دکتر جلالی در ادامه شناسایی نقاط حادثه خیز و اولویت بندی آنها را از سوی دستگاه‌های متولی با اهمیت دانسته و تلاش دستگاه‌ها را در این خصوص خواستار شدند.

گفتنی است در این جلسه پیرامون موضوعاتی از قبیل: کاهش ٣٠ درصدی سرعت کاه های شهری و غیر شهری، نقاشی سرعت کاه ها برای نمایان سازی بهتر، خط کشی جلوی مدارس و خط عابر پیاده، نصب تابلوهای ضروری و پرخطر، نصب پل پیاده مکانیزه در بعضی از مکان ها، زیر گذر و کنار گذر، روشنایی کنار گذرها، ایستگاه تاکسی، استاندار کردن سرعت کاه ها، تاکسی درون شهری و بی سیم، فنس کشی مکان های ضروری و پر خطر، هم اندیشی و تبادل نظر صورت گرفت.

شایان ذکر است در استان گیلان بیش از ۳ هزار سرعت کاه در استان وجود دارد که تنها ۲۳۶ سرعت کاه قانونی و بر اساس استاندارد‌های ترافیکی است و مابقی باید استاندارد سازی و یا حذف شود.

در جلسه شورای ترافیک شهری که به ریاست دکتر محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد؛ معاون عمرانی فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، پلیس راه، رئیس راهنمایی و رانندگی، رئیس پلیس راهور، بخشداران لنگرود و کومله، شهرداران و رؤسای شورای اسلامی شهرهای (لنگرود، کومله و چاف و چمخاله، شلمان)، راهداری، هلال احمر و اورژانس حضور داشتند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار