استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم با حضور در پیاده‌روی اربعین عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) و اباعبدالله(ع) را نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 06 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده در همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با حضور باشکوه مردم در جای جای استان برگزار شد و صحنه‌های بی‌نظیری رقم خورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیاده‌روی اربعین حرکت عظیم مردمی است که نشان از عشق و علاقه محبان اهل بیت به امام حسین (ع) و مسیر حق خواهی و حق‌طلبی است.

وی بیان کرد: امروز جمعیت بیش از ۲۰ میلیونی پیاده روی که در این ایام به سمت کربلا رفتند نشان از زنده بود مسیر امام حسین (ع) است که تا انتهای تاریخ ادامه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مسیر اربعین موکب‌های فراوانی وجود دارد و در خود کشور عراق بیش از ۷۰ هزار موکب وجود دارد.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در عراق ۲۶ موکب فعال دارد و در خود استان تا مرز عراق نیز ۳۲ موکب بر پا کرده است.

احمدزاده عنوان کرد: به تبع حرکت عظیم میلیونی اربعین، امروز پیاده روی جاماندگان اربعین در سراسر کشور برگزار شد که مردم در مسیر‌هایی اقدام به پیاده‌روی و راه اندازی موکب‌هایی برای جاماندگان اربعین کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دوستداران و علاقمندان امام حسین (ع) در یاسوج و دیگر شهر‌های استان نیز مانند سایر شهر‌های نقاط کشور با پیاده‌روی مسیر هفت تیر یاسوج تا امامزاده مختار و برپایی نماز جماعت در ظهر اربعین عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت این مردم مومن‌نشان دهنده ولایت مداری و عشق به آرمان‌های امام‌حسین (ع) است.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار