مدیرکل بیمه سلامت ایلام:
مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: از آغاز همایش بزرگ اربعین تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ خدمت توسط اداره کل بیمه سلامت استان ایلام به زائران ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 09 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام بیان داشت: بیش از ۱۴ هزار و ۷٠٠ خدمت توسط اداره کل بیمه سلامت استان ایلام همزمان با آغاز همایش بزرگ اربعین حسینی از یازدهم شهریور ماه سال جاری تاکنون به زائران عزیز ارائه شده است.

وی افزود: همچنین در مدت یاد شده تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ نفر ویزیت رایگان، ۶ هزار و ۸٠٠ خدمت دارویی رایگان و خدمات دیگری از جمله پانسمان، تزریقات و مشاوره پزشکی رایگان به مسافران اربعین حسینی ارائه شد. 

رحیمی خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات این ارگان در راستای خدمات دهی به زائران تحت پوشش بیمه سلامت پرداخت هزینه های درمانی بیماران بستری شده مطابق تعرفه های دولتی بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه، اداره کل بیمه سلامت ایلام همگام با مردم شریف استان و سایر دستگاه های خدمات رسان در اربعین امسال با برپایی ایستگاه سلامت در موکب کمربندی شرقی به زائران حسینی خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه نمود، تصریح کرد: اداره کل بیمه سلامت در مسیر بازگشت زائران اباعبدالله (ع) نیز به ویزیت، تزریقات و دارو رایگان زائران اربعین حسینی پرداخت. خدمات مذکور به صورت شبانه روزی در مدت یک هفته انجام گرفته است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار